• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:16:39 följande:
    Och det anser du inte vara en form av tvång?
    Seriöst?
    Han är, i detta exempel, ärlig mot dig och berättar vad han vill och bemöts på det sättet.

Tänk dig en tjej som är tillsammans med en mycket svartsjuk man. 
    Hon tycker om att gå ut på krogen med sina vänner och dansa. När hon klär upp sig och sminkar sig får hon höra från mannen hur han äcklas av henne, hur han mår illa av att se henne och av att röra vid henne när hon klär sig så där och går ut och dansar där andra män kan se henne.
    Hon slutar gå ut på krogen och dansa.
    Frivilligt? Nej
    Under tvång, psykiskt tvång? Ja.

Det handlar inte om svartsjuka.
  • Frontline
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:15:46 följande:
    Vad spelar det dig för roll? Obs, jag är inte ts.
    Jag vet att du inte är TS men ni är ju stöpta i samma form som äcklas av nått som är naturligt och var person har rätt att få göra..
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:17:45 följande:
    Men jag är ärlig tillbaka, det är vad som kommer att ske. Ska jag ljuga, menar du?Högst troligen gör vi slut med varandra.
    Mannen som inte vill att hans tjej ska dansa där andra män kan se henne, eller prata med henne, är också ärlig. 
    Det är trots det inte normalt, inte ok. Det är psykisk tvång.
    Du kan inte för en sekund inse att det inte är fullt normal att se onani som äckligt, så pass äckligt att kärleken du känner för en man skulle kunna försvinna enbart för att han vill ha sin mänskliga rättighet, att onanera? 
  • Anonym (Onänäärå)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:16:39 följande:
    Och det anser du inte vara en form av tvång?
    Seriöst?
    Han är, i detta exempel, ärlig mot dig och berättar vad han vill och bemöts på det sättet.

Tänk dig en tjej som är tillsammans med en mycket svartsjuk man. 
    Hon tycker om att gå ut på krogen med sina vänner och dansa. När hon klär upp sig och sminkar sig får hon höra från mannen hur han äcklas av henne, hur han mår illa av att se henne och av att röra vid henne när hon klär sig så där och går ut och dansar där andra män kan se henne.
    Hon slutar gå ut på krogen och dansa.
    Frivilligt? Nej
    Under tvång, psykiskt tvång? Ja.

• Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:19:05 följande:
    Det handlar inte om svartsjuka.
    Det behöver inte handla om svartsjuka i mannens fall heller, det kan handla om kontroll. Se hur långt han kan styra henne. 
    Ditt beteende är lika illa.  
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:19:20 följande:
    Mannen som inte vill att hans tjej ska dansa där andra män kan se henne, eller prata med henne, är också ärlig. 
    Det är trots det inte normalt, inte ok. Det är psykisk tvång.
    Du kan inte för en sekund inse att det inte är fullt normal att se onani som äckligt, så pass äckligt att kärleken du känner för en man skulle kunna försvinna enbart för att han vill ha sin mänskliga rättighet, att onanera? 

Men även om det är naturligt så mår jag fysiskt illa av det. Det kan jag inte hjälpa. Att då utsätta en man för att jag vill kräkas när han tar i mig, är det bättre? Blir han glad då?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:20:49 följande:
    Men även om det är naturligt så mår jag fysiskt illa av det. Det kan jag inte hjälpa. Att då utsätta en man för att jag vill kräkas när han tar i mig, är det bättre? Blir han glad då?
    Har du sökt hjälp för detta? 
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:20:19 följande:
    Det behöver inte handla om svartsjuka i mannens fall heller, det kan handla om kontroll. Se hur långt han kan styra henne. 
    Ditt beteende är lika illa.  
    Om en man inte har behovet av att onanera och vi gillar varandra, det är fel enligt dig?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:21:29 följande:
    Om en man inte har behovet av att onanera och vi gillar varandra, det är fel enligt dig?
    Absolut inte. Om han har samma syn på onani som du har så är det jättebra. Då har ni funnit varandra.
    Om han däremot onanerade innan ni träffades och sedan fick det förklarat för sig att du inte godkänner det, att det inte kommer fungera mellan er om han fortsätter onanera. Då ser jag på det med helt andra ögon. 
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:21:24 följande:
    Har du sökt hjälp för detta? 
    Varför ska jag göra det? Jag diskuterar en hypotetisk romans med dig, jag känner mig inte ensam eller olycklig. Jag vill bara att folk fattar att vi som inte gillar sex existerar vi med. Jag vill inte bli "botad".
Svar på tråden Den jäveln runkade!