• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Wicked113

Men herre gud! Varför skulle han inte få runka? Det var det sjukaste jag hört! Har väl absolut ingenting med respekt för dig att göra!!!

• Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:41:00 följande:
    Du verkar ju så säker på hur du skulle reagera, hur du skulle styra dina känslor. 
    Sanningen är egentligen att du inte har en aning om hur du skulle reagera om mannen du älskar skulle prata med dig om att han vill ha rätten att onanera.  

Jag har redan avslutat ett förhållande på grund av mina känslor inför detta. Det har jag berättat för dig tidigare i tråden, har jag för mig.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:42:34 följande:
    Men det finns väl inget som är samma sak som onani?  Om din partner tröttnade på dig och inte ville hålla sig till de regler ni har angående trohet och beteende i ert förhållande så skulle du acceptera det utan att blinka?
    Hur kommer det sig att du vet vad som måste gälla i mitt privatliv? 
    Hur kan man ha regler om onani?
    Jag kanske borde införa regler om toalettbesök här hemma. Bajsar han mer än en gång per dag åker han fan ut! Äckligt liksom! Och ska han röra mig med de händerna?! OH NO! 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:44:05 följande:
    Jag har redan avslutat ett förhållande på grund av mina känslor inför detta. Det har jag berättat för dig tidigare i tråden, har jag för mig.
    Så så sorgligt. 
    Men tur för honom.  
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:44:08 följande:
    Hur kan man ha regler om onani?
    Jag kanske borde införa regler om toalettbesök här hemma. Bajsar han mer än en gång per dag åker han fan ut! Äckligt liksom! Och ska han röra mig med de händerna?! OH NO! 

Jag frågade om dina regler om trohet. Jag har inte sagt något om regler för onani.
  • Wicked113
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:44:05 följande:
    Men man kan väl inte förbjudna någon att runka??? Det är för mig totalt främmande... Varför vill man överhuvudtaget göra det?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:44:58 följande:
    Jag frågade om dina regler om trohet. Jag har inte sagt något om regler för onani.
    Så du har inga regler vad gäller onani?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:46:21 följande:
    Bara min regel för mig; utsätter inte mig för saker jag mår illa av i onödan.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:47:06 följande:
    Bara min regel för mig; utsätter inte mig för saker jag mår illa av i onödan.
    Så det finns ingen regel som säger att din respektive inte får onanera?
    Vad bra.  
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:46:21 följande:
    Om du tror att jag säger till min eventuelle partner "du får inte runka" så tror du fel. Det handlar inte om det.
Svar på tråden Den jäveln runkade!