Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Är du helt dum i huvudet eller? Otrohet är ju allt mellan en puss till att ha sex med någon annan utanför förhållandet, som vissa redan sagt, gränsen för otrohet går helt olika för alla, men att tillfredsställa sig själv är ju inte ens nära att vara otrogen, då gör man något med sig själv, och han är ju med i förhållandet, alltså är det inte inte otrogenhet ju... Snälla väx upp och skärp dig för helvete. Jag kan fatta om du blir ledsen för det men att säga att han är otrogen är ju bara det dummaste jag någonsin hört..
Varför skäms män över sina onanivanor?
Bra fråga, för det är absolut inget att skämmas över eftersom alla har nån gång provat på att leka med sig själv och många gör det dagligen även fast dom får ha sex med sin partner eller på annat sätt