• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 14:42:23 följande:
    Vi ser olika på det där. 
    I och med att du inte är ärlig med din syn på onani från dag ett, då det är ett mycket udda synsätt du har, så låter du männen komma nära och skapa sig känslor för dig innan du berättar.
    När man redan har känslor blir det svårt att ta det du säger och att du, direkt eller indirekt, säger att antingen är det noll onani som gäller eller så blir det ingenting mellan er.
    Vissa män kanske tror sig kunna hantera ett liv utan onani. Blir denne sedan påkommen med att smygrunka så dumpas han, för att du finner beteendet som äckligt.

Så jag är inte ärlig? Jag har förklarat ett antal gånger om att jag tar upp frågan innan vi hinner bli intima. Om din man skulle tända på att titta på likskändning skulle han troligen inte berätta det så tidigt, även om han anar att det skulle påverka ert samliv.
    Det finns inga vattentäta sätt att inleda en relation och det finns tusen anledningar att avsluta en påbörjad. Mina anledningar är inte sämre än dina. Jag förstår inte varför du blir så upprörd över att jag vet vad jag vill. Det har kvinnorörelsen arbetat för länge nu, att kvinnor tar för sig av det de vill ha.    
  • erica91

Tror du att han hade slängt ut dig om han hade kommit på dig att onanera??
    Skulle inte tro det.
    Han kanske satt och tänkte på dig när han runkade, ska man kasta ut honom då? Eller så släpper inte till tillräckligt ofta, stackars kille, förstår varför han runka isåfall....

• Anonym (Onänäärå)
    rough skrev 2012-02-07 14:50:42 följande:
    hmm, man kan undra om det inte finns viktigare saker i ett förhållande att ödsla energi på än om ifall sin partner onanerar eller ej...
    Nä, där gör man en höna av en fjäder!
  • Farbror6

Hmmmm onanerar du aldrig själv TS?

• Anonym (OnaniFTW!)

Det är ju bra att runka ju. En studie visar att män löper mindre risk för prostatacancer.

• Kenny88

Är som många redan skrivit, största anledningarna till att killen gör saken själv är oftast för att han e över sexuell eller för att ni tjejer inte släpper till tillräckligt ofta som eller inte alls

• Anonym (Onänäärå)
    Farbror6 skrev 2012-02-07 14:57:48 följande:
    Hmmmm onanerar du aldrig själv TS?
    Det var min fråga med. Men uppenbarligen inte!
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 14:54:21 följande:
    Så jag är inte ärlig? Jag har förklarat ett antal gånger om att jag tar upp frågan innan vi hinner bli intima. Om din man skulle tända på att titta på likskändning skulle han troligen inte berätta det så tidigt, även om han anar att det skulle påverka ert samliv.
    Det finns inga vattentäta sätt att inleda en relation och det finns tusen anledningar att avsluta en påbörjad. Mina anledningar är inte sämre än dina. Jag förstår inte varför du blir så upprörd över att jag vet vad jag vill. Det har kvinnorörelsen arbetat för länge nu, att kvinnor tar för sig av det de vill ha.    
    Som sagt, vi har helt olika syn på det du gör. VI kommer aldrig tycka lika om det här.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:03:22 följande:
    Som sagt, vi har helt olika syn på det du gör. VI kommer aldrig tycka lika om det här.

Så du tror att människor som gillar sex mer än jag aldrig avbryter en relation på grund av sex, säg att sexet inte fungerar? Ska man ha åsikter om det med?
  • Klåparen

Okej, lite överdriven reaktion? Vad är det att ens bli arg över? Du har väl ingen rätt att bli arg över det överhuvudtaget, det är ju hans kropp? Och nej, man kan inte vara otrogen med sig själv. 
    Själv hade jag gillat om jag hade kommit hem och sett min man onanera för sig själv.
    Porr är en annan sak dock, det tycker jag inte är okej, men onanera får han ju göra hur mycket han vill, och jag gillar det!  

Det är bara med hjärtat man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen.
Svar på tråden Den jäveln runkade!