Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Tror du att han hade slängt ut dig om han hade kommit på dig att onanera??
Skulle inte tro det.
Han kanske satt och tänkte på dig när han runkade, ska man kasta ut honom då? Eller så släpper inte till tillräckligt ofta, stackars kille, förstår varför han runka isåfall....
Hmmmm onanerar du aldrig själv TS?
Det är ju bra att runka ju. En studie visar att män löper mindre risk för prostatacancer.
Är som många redan skrivit, största anledningarna till att killen gör saken själv är oftast för att han e över sexuell eller för att ni tjejer inte släpper till tillräckligt ofta som eller inte alls
Okej, lite överdriven reaktion? Vad är det att ens bli arg över? Du har väl ingen rätt att bli arg över det överhuvudtaget, det är ju hans kropp? Och nej, man kan inte vara otrogen med sig själv.
Själv hade jag gillat om jag hade kommit hem och sett min man onanera för sig själv.
Porr är en annan sak dock, det tycker jag inte är okej, men onanera får han ju göra hur mycket han vill, och jag gillar det!