• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 13:49:36 följande:
    Du vet ju redan från början om vart dina gränser går, om du då inte är ärlig med dessa utan ger killen chansen att falla för dig så lurar du dem. 
    Berätta från dag ett vart du står och ge dem chansen att slippa involvera sig.

Jag har skrivit det innan, jag känner till att ytterst få män passar mig. Så jag tar inte vilken kille som helst och låter honom komma nära. Det är ju lika ledsamt för mig att bli besviken, så varför utsätta oss för det? Jag kan inte hjälpa om någon ljuger och manipulerar för att övertala mig om att ha en relation.

Som jag förstått tycker du att jag ska ha en skylt på mig så att andra blir varnade? Jag begår faktiskt inte ett brott, om du inte förstått. 
  • Anonym (runkarn)

hahaha ja dööör! e detta på riktigt?

• Tokstolla
    Anonym (runkarn) skrev 2012-02-07 13:55:35 följande:
    hahaha ja dööör! e detta på riktigt?
    Jag känner så också. 

Jag hade snarare frågat om gubben kunde vänta på mig  
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 13:55:07 följande:
    Jag har skrivit det innan, jag känner till att ytterst få män passar mig. Så jag tar inte vilken kille som helst och låter honom komma nära. Det är ju lika ledsamt för mig att bli besviken, så varför utsätta oss för det? Jag kan inte hjälpa om någon ljuger och manipulerar för att övertala mig om att ha en relation.

Som jag förstått tycker du att jag ska ha en skylt på mig så att andra blir varnade? Jag begår faktiskt inte ett brott, om du inte förstått. 
    Hur vet du att den du släpper nära är en man med samma åsikter om onani som dig?
  • o0Hilda0o

Så att han runkar tar du som att han är otrogen? Omg. Så du pillar aldrig bär själv eller?

• Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 14:02:08 följande:
    Hur vet du att den du släpper nära är en man med samma åsikter om onani som dig?

du är lite tjatig, vet du det? Hur gör man när man lär känna varandra?  hur tar du reda på hurdan din "dejt" är?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 14:07:38 följande:
    du är lite tjatig, vet du det? Hur gör man när man lär känna varandra?  hur tar du reda på hurdan din "dejt" är?
    En sak jag kan garantera dig att jag aldrig, någonsin, har diskuterat med en dejt är hans onanivanor
    Så det är alltså ingenting jag skulle kunna veta om personen. Och ingenting med personens övriga åsikter skulle kunna ge en fingervisning på huruvida han onanerar eller inte.
    Det är inte så enkelt som:

Köttätare = onanist
    Dricker coca cola = Anti-onani
    Västerpartist = über onanist
    Moderat = äcklas av sex
    Högskoleutbildad = antisexuell
    Kattälskare = Onanist  
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 14:11:36 följande:
    En sak jag kan garantera dig att jag aldrig, någonsin, har diskuterat med en dejt är hans onanivanor
    Så det är alltså ingenting jag skulle kunna veta om personen. Och ingenting med personens övriga åsikter skulle kunna ge en fingervisning på huruvida han onanerar eller inte.
    Det är inte så enkelt som:

Köttätare = onanist
    Dricker coca cola = Anti-onani
    Västerpartist = über onanist
    Moderat = äcklas av sex
    Högskoleutbildad = antisexuell
    Kattälskare = Onanist  

Och det funkar för dig, fint. För mig är det annorlunda, ok?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 14:14:36 följande:
    Och det funkar för dig, fint. För mig är det annorlunda, ok?
    Så du tar upp onani som ett samtalsämne, tidigt, men berättar inte din syn på onani? 
    Intressant... 
    Fast det är också ett bra sätt att sortera bort folk. Hade en kille börjat fråga mig frågor om onani tidigt i relationen skulle jag nog säga tack, men nej tack. Lite för intimt lite för tidigt
  • Anonym (Anna)
    Anonym skrev 2012-02-06 09:24:17 följande:
    skulle min sambo runka när jag kom hem så skulle jag bli jättekåt och hoppa över honom..
    Håller med.
Svar på tråden Den jäveln runkade!