• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Chazz Michael Michaels

Hur fan har man sex med en fågel? De flyger ju bara iväg, de jävlarna.

Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:32:43 följande:
    Att du jämför onani med otrohet, djursex eller pedofili säger en del om hur snett du tänker. 
    Hur kan dina känslor för en person slockna över en sådan sak som onani? 

Du förutsätter att jag vet HUR mina känslor fungerar, gör du det själv? Kan du styra dina känslor i den riktning du vill?
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-07 15:35:23 följande:
    Inte vet jag, men det finns säkert folk som försöker. I mitt sökande efter ett namn på min sexualitet hittade jag rätt många udda böjelser, däribland att tända på sex med fåglar.
  • Kattdamen
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-07 15:35:23 följande:

Du kan ju rollspela lite.
    Mig får du älska hedniskt.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:37:16 följande:
    Inte vet jag, men det finns säkert folk som försöker. I mitt sökande efter ett namn på min sexualitet hittade jag rätt många udda böjelser, däribland att tända på sex med fåglar.
    Asexualitet, tror jag det kallas.

Och jo, det finns alla möjliga typer av böjelser, det är jag medveten om.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:34:49 följande:
    Nej, men jag måste ju applicera tänkandet på något jag förmodar du inte gillar. Jag tycker inte det är samma sak.
    Ok, om din man efter tio år kommer på att han inte har sexuella känslor för dig längre-kan du leva med det? Kan du leva med vetskapen om att han aldrig mer kommer att åtrå dig? Kommer du att fortsätta vilja ha honom?
    Det är också en helt annan sak än onani. 

Det skulle krävas någonting extremt för att jag skulle lämna min man pga någonting han gör. 
    Ett könsbyte,,,kanske. Men så är jag bisexuell så, njae,,,nej. Skulle nog inte lämna honom om det var någonting han verkligen ville göra för att må bra som människa.
    Om han skulle mörda någon, av egen fri vilja, då skulle jag lämna honom. Han skulle inte vara den samma om han gjorde en så ond sak (och försök INTE jämföra onani med mord).

• Tonårsmorsan

Men Snälla nå'n, HJÄLP! Vad är det för fel på att onanera??? Hade väl varit värre om han varit otrogen. Jag fattar inte alls hur du reagerar.  

Stå på dig, annars gör någon annan det.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:36:07 följande:
    Du förutsätter att jag vet HUR mina känslor fungerar, gör du det själv? Kan du styra dina känslor i den riktning du vill?
    Du verkar ju så säker på hur du skulle reagera, hur du skulle styra dina känslor. 
    Sanningen är egentligen att du inte har en aning om hur du skulle reagera om mannen du älskar skulle prata med dig om att han vill ha rätten att onanera.  
  • Chazz Michael Michaels
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:39:55 följande:

Det skulle krävas någonting extremt för att jag skulle lämna min man pga någonting han gör. 
    Ett könsbyte,,,kanske. Men så är jag bisexuell så, njae,,,nej. Skulle nog inte lämna honom om det var någonting han verkligen ville göra för att må bra som människa.
    Om han skulle mörda någon, av egen fri vilja, då skulle jag lämna honom. Han skulle inte vara den samma om han gjorde en så ond sak (och försök INTE jämföra onani med mord).

Manlig onani är värre än mord. Vid mord dör oftast bara en eller ett fåtal personer. Vid onani dör miljoner potentiella bebisar. Gråter
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:39:55 följande:

Men det finns väl inget som är samma sak som onani?  Om din partner tröttnade på dig och inte ville hålla sig till de regler ni har angående trohet och beteende i ert förhållande så skulle du acceptera det utan att blinka?
    Hur kommer det sig att du vet vad som måste gälla i mitt privatliv? 
Svar på tråden Den jäveln runkade!