• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Trololo)
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 13:26:01 följande:
    Men varför gömmer man sin vana om nu det är så allmänt accepterat? Är det vanligt att kvinnor dumpar män för det, tror du?
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 13:22:16 följande:
    Du har aldrig hört talas om att folk gömmer porr? Varför gör man det om alla är överens om att onani är helt ok och önskvärt?
    Klart jag har hört att folk gömmer sin porr, jag tror många killar skäms att bli påkommen eftersom (som nu är bevisat) att tjejer verkar bli arga när det händer. Har man dock någon som helst självdistans så ber man istället sin flickvän att fortsätta eller hjälpa till, gärna om porren är på fortfarande.
  • Anonym

Hur ofta vill du ha sex TS? Anledningentill att jag frågar är för att du kanske inte vill ha sex lika ofta som din pojkvän och han har större sexlust än vad du har, det kan vara därför han runkar......inget att bli så upprörd över.

Ärligt talat så tyckte jag synd om min pojkvän när jag var gravid och ett tag efteråt. För jag total avskydde sex och blev helt asexuell. 
    Han tyckte nog att det var skitjobbigt, och jag kom på honom med att ¨smygrunka" ibland. Men han pressade mig aldrig och talade alltid om hur mkt att älskade mig osv. Fick dåligt samvete och "ställde upp" för hans skull. Men i ärlighetens namn så hade jag helst sett att han runkade eller tittade på porr. Så osugen var jag.....stackarn. Tänk dig in i hans situation. 

• Anonym (...)

Efter att ha läst hela tråden så blir man rädd vad det finns för tjejer och vad dom har för begränsningar när det gäller otrohet.

Otrohet är när man e med en annan partner och gör sexuella tjänster med varandra.

E som att säga alla tjejer som hälsar på sina tjej kompisar genom att kramas/pussas är otrogna mot sina män.

• rough
    Ung Mamma 91 skrev 2012-02-07 13:41:50 följande:
    HAHAHHA.... Jises... Det är ju ditt eget fel som inte släpper till ;)
    ha ha ha!
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 13:26:25 följande:
    Det är en ful sak att ljuga om och lura in en kille till att falla för dig.
    Om allt jag vill göra sexuellt är att ha bajssex, någonting som inte är speciellt normalt eller accepterat i samhället, så skulle det vara fult av mig att dölja detta för den jag dejtar. Det skulle vara vilseledande att först få honom att falla för mig och sedan berätta hur jag minsann ska ha det i sängen, annars får han dra.  

Har du aldrig blivit dumpad av någon för att personen helt enkelt inte känner det som behövs för dig?
    Jag kanske inte måste säga till någon att personen är äcklig i mina ögon, det kanske är fullt tillräckligt att säga att "jag tror inte vi passar ihop". Det är inte vilseledande att umgås med någon! Märker man efter samtal att man är för olika är det inget fel att sluta träffas. 
    Varifrån har du fått att jag lurar in killar att falla för mig? 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 13:45:46 följande:
    Varifrån har du fått att jag lurar in killar att falla för mig? 
    Du vet ju redan från början om vart dina gränser går, om du då inte är ärlig med dessa utan ger killen chansen att falla för dig så lurar du dem. 
    Berätta från dag ett vart du står och ge dem chansen att slippa involvera sig.
  • Anonym (Trololo)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 13:49:36 följande:
    Du vet ju redan från början om vart dina gränser går, om du då inte är ärlig med dessa utan ger killen chansen att falla för dig så lurar du dem. 
    Berätta från dag ett vart du står och ge dem chansen att slippa involvera sig.
  • rough
    Ung Mamma 91 skrev 2012-02-07 13:51:25 följande:
    Är det inte så då ? ;)
    ha ha, jo säkert

får man tillräckligt behöver man inte runka mer än när kvinnan/mannen inte finns tillgänglig eller i samband med själva akten... då är det ju bara positivt...

men får hälsan är det ju bara bra att runka då och då 
Svar på tråden Den jäveln runkade!