Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Hur ofta vill du ha sex TS? Anledningentill att jag frågar är för att du kanske inte vill ha sex lika ofta som din pojkvän och han har större sexlust än vad du har, det kan vara därför han runkar......inget att bli så upprörd över.
Ärligt talat så tyckte jag synd om min pojkvän när jag var gravid och ett tag efteråt. För jag total avskydde sex och blev helt asexuell.
Han tyckte nog att det var skitjobbigt, och jag kom på honom med att ¨smygrunka" ibland. Men han pressade mig aldrig och talade alltid om hur mkt att älskade mig osv. Fick dåligt samvete och "ställde upp" för hans skull. Men i ärlighetens namn så hade jag helst sett att han runkade eller tittade på porr. Så osugen var jag.....stackarn. Tänk dig in i hans situation.
Efter att ha läst hela tråden så blir man rädd vad det finns för tjejer och vad dom har för begränsningar när det gäller otrohet.
Otrohet är när man e med en annan partner och gör sexuella tjänster med varandra.
E som att säga alla tjejer som hälsar på sina tjej kompisar genom att kramas/pussas är otrogna mot sina män.
HAHAHHA.... Jises... Det är ju ditt eget fel som inte släpper till ;)