• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • TheLightOfMyLife

Omg blir bara värre och värre ju! Stackars kille, konstigt att han inte har lämnat dig! Eller du har inte pekat fingret och sagt NO NO du får inte onanera? LMAO!

• Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 14:17:55 följande:
    Så du tar upp onani som ett samtalsämne, tidigt, men berättar inte din syn på onani? 
    Intressant... 
    Fast det är också ett bra sätt att sortera bort folk. Hade en kille börjat fråga mig frågor om onani tidigt i relationen skulle jag nog säga tack, men nej tack. Lite för intimt lite för tidigt

Du är så rolig, så rolig.
    Vad menar du tidigt? Jag brukar inte dejta främmande män. Inställning till sex kan man ganska lätt utläsa om man umgås. Det är gulligt av dig att ha så mycket bekymmer över mitt eventuella dejtande, men det är helt onödigt. Ingen är skadad ännu.

Om du menar att onani är så otroligt naturligt, varför skulle du inte vilja dejta någon som pratade om det på första dejten.    
  • rough
    Anonym (Anna) skrev 2012-02-07 14:30:13 följande:
    Håller med.
    i like

• Ung Mamma 91
    rough skrev 2012-02-07 13:53:22 följande:
    ha ha, jo säkert

får man tillräckligt behöver man inte runka mer än när kvinnan/mannen inte finns tillgänglig eller i samband med själva akten... då är det ju bara positivt...

men får hälsan är det ju bara bra att runka då och då 
    Juuh då! Knulla bör man , annars dör man :)
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 14:32:32 följande:
    Du är så rolig, så rolig.
    Vad menar du tidigt? Jag brukar inte dejta främmande män. Inställning till sex kan man ganska lätt utläsa om man umgås. Det är gulligt av dig att ha så mycket bekymmer över mitt eventuella dejtande, men det är helt onödigt. Ingen är skadad ännu.

Om du menar att onani är så otroligt naturligt, varför skulle du inte vilja dejta någon som pratade om det på första dejten.    
    Det är naturligt, men det är också privat. 
    Onani är ingenting som någon annan har rätt att lägga sig i, det berör ENDAST den egna personen och ingen annan.Att tro sig ha rätten att säga eller ens tänka "gör inte du som jag vill, kommer det aldrig blir någonting mellan oss" kan inte verka normalt, ens för dig. 
    Men det är bra att du ser detta som någonting fullständigt normalt, för dig, och lyckas hitta män som går med på det. 
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 14:36:48 följande:
    Det är naturligt, men det är också privat. 
    Onani är ingenting som någon annan har rätt att lägga sig i, det berör ENDAST den egna personen och ingen annan.Att tro sig ha rätten att säga eller ens tänka "gör inte du som jag vill, kommer det aldrig blir någonting mellan oss" kan inte verka normalt, ens för dig. 
    Men det är bra att du ser detta som någonting fullständigt normalt, för dig, och lyckas hitta män som går med på det. 

Men du fattar inte, det handlar inte om att han ska göra som jag vill. Jag söker någon som är likadan som jag, inte någon som ska ändra på sig. Du vill få det till kontroll, men det handlar inte om det.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 14:38:59 följande:
    Men du fattar inte, det handlar inte om att han ska göra som jag vill. Jag söker någon som är likadan som jag, inte någon som ska ändra på sig. Du vill få det till kontroll, men det handlar inte om det.
    Vi ser olika på det där. 
    I och med att du inte är ärlig med din syn på onani från dag ett, då det är ett mycket udda synsätt du har, så låter du männen komma nära och skapa sig känslor för dig innan du berättar.
    När man redan har känslor blir det svårt att ta det du säger och att du, direkt eller indirekt, säger att antingen är det noll onani som gäller eller så blir det ingenting mellan er.
    Vissa män kanske tror sig kunna hantera ett liv utan onani. Blir denne sedan påkommen med att smygrunka så dumpas han, för att du finner beteendet som äckligt.

• Anonym (Onänäärå)

Hårda bud i mellerud.
    TS inte ofta man träffar på en kvinna som inte onanerar. Men alla är vi ju olika :P

• rough
    Anonym (Onänäärå) skrev 2012-02-07 14:48:59 följande:
    Hårda bud i mellerud.
    TS inte ofta man träffar på en kvinna som inte onanerar. Men alla är vi ju olika :P
    hmm, man kan undra om det inte finns viktigare saker i ett förhållande att ödsla energi på än om ifall sin partner onanerar eller ej...
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 14:38:59 följande:
    Om vi säger så här. Mannen ljuger inte och smyger inte bakom din rygg. Han inser efter några år tillsammans att han behöver få ha sin rätt att onanera när han vill onanera och tar upp detta med dig. 
    Vad säger du?  
Svar på tråden Den jäveln runkade!