• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • NPeters
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 09:58:26 följande:
    Du kommer aldrig kunna styra en annan människas tankar.
    Nej, tyvärr. Jag vill inte heller styra på så sätt, jag vill bara vara allt för honom, den enda han ens vill tänka på när det kommer till den sexuella biten.

Och ja, jag vet att jag har problem, och jag kämpar dagligen för att bli bättre, kunna känna tillit osv, så ingen behöver kommentera det. Den här tråden är alldeles för hatisk, alla borde få ha egna åsikter utan att folk kränker varandra. Jag är bisexuell, ska ni kränka mig för det också? Anse att det är fel? För min åsikt är trots allt min, ni behöver inte hålla med mig, men jag är inte en jubelidiot för tt jag inte tycker som du.
  • Anonym

Visst får man ha åsikter utan att man ska bli kränkt !! .... 
    Men att försöka förbjuda en person att tex onanera tror jag inte blir bra i slutändan...  för om han vill det så tror jag han gör det ändå , men säger att han inte gör det...
    och hur man ens kan försöka att få en person att inte göra det kan jag tycka är sjukt.. och tror man förlorar på det själv i slutändan...
    skulle bli väldigt trött på min sambo om han försökte förbjuda mig att göra saker...
    om man älskar någon är det ju den man tänker på...
    jag kan onanera utan att ligga och fantisera om andra killar.. det handlar inte om att man ligger och tänker på andra...  

• NPeters
    Anonym (patetiskt) skrev 2012-02-08 09:01:46 följande:
    Ärligt talat, sök hjälp för fasiken. Tror du på fullaste allvar att han inte runkar bara för att du tycker att det är otrohet och har bestämt det? 

Du kommer aldrig att kunna kontrollera vad en annan människa gör när du inte är med. Deal with it!
    Och sluta vara så hatisk, jag går på samtalsterapi, har gått flera olika terapiformer, jag kämpar med mitt mående och tillit till andra dagligen, så innan du skriver saker som detta kanske du ska vara lite mer insatt. Att det är okej att kränka andra såhär på internet, vissa människor är otroligt elaka.
  • NPeters
    Anonym skrev 2012-02-08 10:06:42 följande:
    Visst får man ha åsikter utan att man ska bli kränkt !! .... 
    Men att försöka förbjuda en person att tex onanera tror jag inte blir bra i slutändan...  för om han vill det så tror jag han gör det ändå , men säger att han inte gör det...
    och hur man ens kan försöka att få en person att inte göra det kan jag tycka är sjukt.. och tror man förlorar på det själv i slutändan...
    skulle bli väldigt trött på min sambo om han försökte förbjuda mig att göra saker...
    om man älskar någon är det ju den man tänker på...
    jag kan onanera utan att ligga och fantisera om andra killar.. det handlar inte om att man ligger och tänker på andra...  
    Nej, kanske att det inte blir det, men det har varit en trygghet för mig att åtminstone få tro att han kan acceptera det. Idag skulle jag inte alls ha samma problem med det, och skulle kunna gå med på att han gör det till och med. Men hade han inte accepterat att jag ansåg att det var fel tidigare så skulle vi nog inte stått där vi är idag. Visst, jag anser fortfarande själv att det är fel, men skulle kunna ta mycket lättare på det. Som många här säger, hellre onani än riktig otrohet.
  • Fidelis ad urnam
    NPeters skrev 2012-02-08 10:03:32 följande:
    Nej, tyvärr. Jag vill inte heller styra på så sätt, jag vill bara vara allt för honom, den enda han ens vill tänka på när det kommer till den sexuella biten.

Och ja, jag vet att jag har problem, och jag kämpar dagligen för att bli bättre, kunna känna tillit osv, så ingen behöver kommentera det. Den här tråden är alldeles för hatisk, alla borde få ha egna åsikter utan att folk kränker varandra. Jag är bisexuell, ska ni kränka mig för det också? Anse att det är fel? För min åsikt är trots allt min, ni behöver inte hålla med mig, men jag är inte en jubelidiot för tt jag inte tycker som du.
    Att ha olika åsikter är en sak. Att kränka sin partner med kontroll över dess tankar och kropp är fel. 
  • NPeters
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 10:14:26 följande:
    Att ha olika åsikter är en sak. Att kränka sin partner med kontroll över dess tankar och kropp är fel. 
    JAg anser inte att jag kontrollerar det, för hade han inte accepterat att inte runka hade jag inte kunnat göra något åt det utan behövt acceptera att han fortsatte med det. Jag vet mycket väl att jag inte kan kontrollera honom, och försöker inte heller.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 10:14:26 följande:

Så i NPeters fall vad ska hon göra? Hon får hjälp med sina tankar och jobbar med sig själv. Skulle hon avstått från relationen för att inte kränka killen med sitt önskemål, eller KAN det vara så att killen tycker så mycket om henne att han inte ser det som en alltför stor uppoffring?

Som någon sa; var kommer kärleken in? Är ALLT bara rättigheter till utlösning? 
  • Anonym

Man har väl iaf alla rättigheter till sin egen kropp ? 
    Varför skulle inte det vara en rättighet om man själv kan styra över det och vill ?

Herregud... visste inte ens att folk kunde resonera såhär, tur att man hittat en vettigare partner !! =)  

• Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-08 10:21:16 följande:
    Så i NPeters fall vad ska hon göra? Hon får hjälp med sina tankar och jobbar med sig själv. Skulle hon avstått från relationen för att inte kränka killen med sitt önskemål, eller KAN det vara så att killen tycker så mycket om henne att han inte ser det som en alltför stor uppoffring?

Som någon sa; var kommer kärleken in? Är ALLT bara rättigheter till utlösning? 
    Att älska någon är att inte försöka frånta denne rätten att tänka vad denne vill, att röra vid sin kropp som denne vill.
    Jag skulle inte kunna älska någon som ställer sådana krav på mig.
  • Chazz Michael Michaels
    NPeters skrev 2012-02-08 10:03:32 följande:
    Det där låter bara så förskräckligt ledsamt.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
Svar på tråden Den jäveln runkade!