Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Visst får man ha åsikter utan att man ska bli kränkt !! ....
Men att försöka förbjuda en person att tex onanera tror jag inte blir bra i slutändan... för om han vill det så tror jag han gör det ändå , men säger att han inte gör det...
och hur man ens kan försöka att få en person att inte göra det kan jag tycka är sjukt.. och tror man förlorar på det själv i slutändan...
skulle bli väldigt trött på min sambo om han försökte förbjuda mig att göra saker...
om man älskar någon är det ju den man tänker på...
jag kan onanera utan att ligga och fantisera om andra killar.. det handlar inte om att man ligger och tänker på andra...
Man har väl iaf alla rättigheter till sin egen kropp ?
Varför skulle inte det vara en rättighet om man själv kan styra över det och vill ?
Herregud... visste inte ens att folk kunde resonera såhär, tur att man hittat en vettigare partner !! =)