• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-08 09:09:37 följande:
    Jag är fascinerad, men ångest har jag inte. Ibland möter man tröga människor och vill gärna få dem att begripa att man har rätt att känna annorlunda, och det kanske jag tycker är roligt.
    Jo ingen säger att man inte får känna annorlunda. Det som egentligen diskuteras här är om det är rätt att tvinga andra till sin egen syn, att lasta andra för sin egen ångest.
  • Anonym
    Årsta skrev 2012-02-06 09:46:16 följande:
    är du säker på att han runkade? Han kanske tvättade snoppen väldigt snabbt.
    haha
  • NPeters
    Anonym skrev 2012-02-08 08:57:43 följande:
    Jag ska inte hoppa på dig med kritik. Istället undrar jag varför du ser onani som otrohet? Jag själv till exempel fantiserar oftast om min fru och om vad vi gjorde senast o.s.v när jag onanerar. Snälla förklara, du verkar inte vara ensam om den här synen och jag vill försöka förstå.
    Jag har väldigt lågt självförtroende, och antalet diagnoser angående mitt psykiska mående. 'Hur som helst, jag vet inte vad han fantiserar om, jag vet inte när han gör det. Jag har råkat ut för flertalet förhållanden som slutat illa för att mannen varit otrogen, jag har blivit utnyttjad, kränkt osv, vilket gör att jag har väldigt låg tolerans inom ämnet sex trots att jag är översexuell och älskar bdsm. Det jag skulle säga också, är att jag inte kan kontrollera det, vilket skrämmer mig. Idag skulle jag inte se det som otrohet om jag kom på honom då jag fått upp självförtroendet och inte tvivlar lika starkt på honom, men jag skulle bli väldigt besviken för att vi har ett avtal.
    Om vi skulle ta upp det igen skulle jag inte vara lika anti att låta honom onanera, så länge han inte fantiserar om något dumt och inte gör det till en "vana". Jag vill ju trots allt komma först, inte handen. ;P
  • NPeters
    Anonym (patetiskt) skrev 2012-02-08 09:01:46 följande:
    Ärligt talat, sök hjälp för fasiken. Tror du på fullaste allvar att han inte runkar bara för att du tycker att det är otrohet och har bestämt det? 

Du kommer aldrig att kunna kontrollera vad en annan människa gör när du inte är med. Deal with it! 
    Jag hoppas på det, för jag litar på honom.
  • Fidelis ad urnam
    NPeters skrev 2012-02-08 09:46:14 följande:
    . Jag vill ju trots allt komma först, inte handen. ;P
    Jag kan förstå att det blir ett problem om mannen, eller kvinnan, väljer onani framför sex med sin partner. Men om ens respektive onanerar i sin ensamhet, vad för ont kan komma ur det?

• Andreas 005

detta är nästan en fråga om hur ofta ni två har sex med varandra om du låter han hänga utan sex ett tag blir en kille tvungen att runka

tjejer och killar är inte samma när de gäller onani en tjej klarar sig utan att onanera medan en kille måste onanera för att tömma sin pung tömmer han den inte kan han komma i sömnen
    och kommer väldigt lätt när man har sex  ..tex en kille kommer lättare om han inte har tömt pungen på länge men de beror ju oftast på person till person hur lätt man får orgasm men men

jag tycker att du inte ska se de som otrohet jag tycker du ska se på de som att han gör de bara skönare för dig i slutändan efter som han klarar att ha sex med dig längre ?

• Anonym

Tycker det är sjukt att ens partner inte ska få onanera... hur kan man ens förbjuda sin partner att göra vissa saker med sig egen kropp ? .... 
    va fan om nån skulle säga till mig att tar du på dig själv så är det slut och du har vart otrogen.... helt sjukt skulle be den personen fara och flyga....
    bara för att man onanerar innebär inte det att man varken vill ha mindre sex eller inte älskar sin partner...
    tror tilloch med att jag onanerar mer än min partner... och jag är TJEJ...  

• NPeters
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 09:49:14 följande:
    Jag kan förstå att det blir ett problem om mannen, eller kvinnan, väljer onani framför sex med sin partner. Men om ens respektive onanerar i sin ensamhet, vad för ont kan komma ur det?
    Jag vet inte hur jag ska förklara riktigt, jag finner det fel helt enkelt. Hade han inte accepterat att sluta runka i vårat förhållande hade jag behövt acceptera hans beslut, men jag tror inte vårat förhållande hade varat särskilt länge då. Det enda jag kan säga är väl att jag inte har den tillit som krävs än, jag har alltid haft problem med det. Att kunna lita på att det är mig han fantiserar om, ingen annan osv. (Och nej, jag vill inte att han ska fantisera om någon annan än mig)
  • Fidelis ad urnam
    NPeters skrev 2012-02-08 09:57:34 följande:
    Jag vet inte hur jag ska förklara riktigt, jag finner det fel helt enkelt. Hade han inte accepterat att sluta runka i vårat förhållande hade jag behövt acceptera hans beslut, men jag tror inte vårat förhållande hade varat särskilt länge då. Det enda jag kan säga är väl att jag inte har den tillit som krävs än, jag har alltid haft problem med det. Att kunna lita på att det är mig han fantiserar om, ingen annan osv. (Och nej, jag vill inte att han ska fantisera om någon annan än mig)
    Du kommer aldrig kunna styra en annan människas tankar.
  • Anonym
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 09:58:26 följande:
    Du kommer aldrig kunna styra en annan människas tankar.
    fattar inte hur man kan stå ut med det som partner heller...skulle jag aldrig göra..  
Svar på tråden Den jäveln runkade!