• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

Måste ju TACKA FP för den fina jämna placeringen!!! och Hugo ger dig en extra stor våt dreggelpuss för paketet trosskydd

• Majblomma12

Hej Java!
    Är du kvar eller ser det bara ut så?

• Java

jorå, nu är jag tillbaks har skött lite markservice då gossen somnade. Både jag och maken blev hyperaktiva med saker vi måste fixa då skatten somnat! Phu! Har bytt ut vår gamla TV-bänk till en ny (men luckor, ett måste!!!!) och fixat lite. Spikat upp sladdar etc. Hann tyvärr inte med att få säkerhetsspärrar på plats....

Inte praktiskt att ha ett krypande väsen mellan benen då man skall ordna dessa saker.

Är du kvar eller har J lockat in dig i lallan?? puss

• Betty2

Hmm... Är det bara jag som undrar var FP (och Zeke) är just nu?? Vi ses senare skrev hon... Tänk om vattnet gick på ICA! Tänker på dem nu i alla fall och hoppas att de snart är föräldrar!

• Lajsa

Hej vänner!
    kan inte sova så jag kikar in här men som jag misstänkte så ligger ni och sover.

Skriker - UPP OCH HOPPA MED ER LAJSA KAN INTE SOVA

• Fröken positiv

Lajsa: Så det är du som skriker så att man inte kan sova!
    Har legat vaken större delen av natten. Lite värkar vid 2-tiden men de försvann. Tittade i taket och lyssnade på Zekes snusningar mellan 4-6.30 sedan gav jag upp och gick och åt frukost.
    Nu ska jag lägga mig i soffan och snosa lite.

Hoppas att alla arbetsmyror får en härlig dag.
    ar från en vrålgravid fröken

• pricken74

Lajsa; värst vilken nattuggla du är då?

FP: lite värkar,,,spännande. Tänk att karln kan ligga där bredvid och inte ana ett dugg.

måste byta blöja..fattar itne vad dem små liven kan böka ur sig..andra gången idag det är bajs..kl. är bara 9..

• LillaSparven

kikar in på er ibland! Ni ser ut att ha det bra!

• Majblomma12

Ser framför mig hur Zeke ligger och sover som en stock, i godan ro.

Hej Lillsaprven!
    Vem är du? Nu blir jag nyfiken och måste gå och snoka lite.

• LillaSparven

Jag e nog bara jag! Försöker o försöker..Ruvare för tillfället!

Svar på tråden Dansa med vargar 2