• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • svartaskalman

Nä nu jäklar
    Stack pigan då jag loggade på?

• Lajsa

Hej alla!
    Läget med er? Här är det kanon ska snart käka flygande Jakob och sen sätta mig i soffan med den största godis skålen
    snacka om att jag ska vräka i mig

• Majblomma12

Åhh, flygande Jacob som är så gott. Har själv klämt en pizza och är nu för mätt för att orka röra mig.

• Betty2

Jaså, blev det pizza för dig med Ior. Här med. Vi var 3 personer som delade på 3 pizzor för några timmar sedan, och vi har nästan en hel kvar i kylen. Så det blir nog mer pizza senare i kväll tror jag, och varsin semla.

• Lajsa

*rap* kommer in här mätt och belåten åt för mye... hur ska jag orka allt godis
    Jag tycker det är skit kul m B2
    Kollade vam som skrivit sista inlägget hät och det stod B2 och jag tänkte en ny stjärna... bra minne men kort så Betty det är även jag som tjorvar till det

• Majblomma12

Jag sitter och stickar och kollar på På spåret. Ska bli en kofta till guddotterns födelsedag.
    Vad roar ni er med?

• Lajsa

Inget spanar lite i gamla inlägg... börjar bli lite crazy...
    ja jag kan bli mer crazy
    Annars så blir det att sätta sig framför tv.n med godis skålen och bara möla i mig

Åsnan eran lill* kommer ju att få likadana vibbar som mig då den lill* börjar kunna bestämma vad den vill ha på sig
    Jag fick alltid ha mammas stickade tröjor, kalsonger, mössor, halsdukar, vantar och strumpor
    jag var det levande nystanet

Nu har jag BARA mammas strumpor dom är guld värda

• Betty2

Är det så man blir shoppinggalen Lajsa??

Hm, var det längesedan FP/Zeke var inloggade? Kom att tänka på det nu när du skrev "på spåret" Ior. Tror att de brukar nämna det på lördagkvällar...

• Lajsa

ja det är nog därför...Tack B2
    Ska skylla på min mamma då min make klagar att jag bara shoppar. Det bästa var då jag var sjuk för ett tag sedan då trodde min kära make att NU kan hon inte shoppa men man har väl konto på Josefssons Tacka vet jag nätet då man inte kan åka till affären och klämma lite

• Grisen81

uhhh pizza! jag som mår illa... har inte fått i mig något idag..

Amadea: Jag ammade dom, men jag kallade det att "hobby amma" gjorde det när de var ledsna eller när de inte somnade..men aldrig samtidigt. Deras största källa till näring har alltid varit ersättning..

Nu sitter jag och väntar på att min sambo ska ringa..väntar på provsvar för Victors vätske balans.. Om det är dåligt läggs han in.. De har förberett för dropp på han.. Åhh stackarn.. Jag som inte kan vara där med honom.. hans egen mamma..men han har ju sin pappa där såklart! Jag måste ju va hemma med Emil... kunde inte åka in själv pga min feber + illamående...

Tjena Betty!!varför bytte du namn?

Svar på tråden Dansa med vargar 2