• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Grisen81

Han ringde, de är på G hem..vad skönt!!!!

• Fröken positiv

Grisen: Hu vad hemskt! Det finns väl inget värre än när små barn blir sjuka. Men det verkar ju bra att de är på väg hem.

Lajsa: Flygande Jacob, det var ortroligt länge sedan...Middag i morgon kanske.

Ior: Visst var det den finaste matta man kan tänka sig. Har fastnat för Iorprylar, gillar färgerna.

B2: Ska ta det lugnt med skällandet. Säg bara till när du vill att Tant FP ska komma och tala med den allvarliga rösten.

• Majblomma12

Hej Grisen!
    Hur är det, egentligen? Låter allvarligt? Lille gubben, hoppas att ni snart blir bättre allihop och får krafterna åter. Jättekram!

• Grisen81

Tror han mår rätt okej om de fick åka hem... eftersom provet var bra..får de vad sambon säger när de kommer hem här nu...

• Majblomma12

Hoppas i alla fall att ni får en lugn natt och att småpojkarna får sova och deras mamma också. Måste vara jättejobbigt att vara sjuk själv när man dessutom har två små sjuklingar att ta hand om.

Amadea, jag väntar på att Djävulens advokat ska bli tittbar. och du, glass och jordnötsringar lät inte osm nån klockren kombination.

• Fröken positiv

Grisen: Säger som Amadea: Krya på er! kultingarna från mig.

Amadea: Ditt matvrak. Tänk på alla snygga kläder du ska i nu igen. Själv har jag inga snygga kläder och kan därför fortsätta att vräka i mig ostbågar.

Nu är det time för CSI Miami. Ses i pausen.

Svar på tråden Dansa med vargar 2