• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Linkan71

Hej Zeke.

Har en fråga till dig an Saaben. Lampan under mätaren för värme lyser. Kollade instruktionsboken och det lät inge vidare

Har du varit med om detta att den lampan lyser?

• Zeke sur

Osäker på vilken lampa det är.
    Kollar på CSI men springer ut i nästa paus!

• Majblomma12

Hej gråpälsen!
    Är du intresserad av CSI?
    Jag har ett öga på konståkningens kortprogram, samtidigt osm jag stickar, checkar av FL och dricker kaffe. Blir nog inget film i kväll, J letar fortfarande efter vilket filformat vår DVD kan tänkas acceptera.

• Betty2

Grattis Zeke, du fick det!

Grisen: Har velat byta nick länge, valde "fel" när jag registrerade mig. Och nu äntligen går det att byta, så då hade jag inte tålamod nog att fundera ut ett riktigt bra nick utan det blev det här. Är i alla fall glad att jag blev av med det gamla och då är nästan vad som helst bättre.

Skönt att höra att det inte var allvarligare än att Victor får komma hem i kväll. Hoppas att ni alla snart är helt friska igen.

FP: Ja, jag kan säga till när du skall skälla.

Nu har jag suttit och snickrat på en jobbansökan (man kan väl aldrig söka för många jobb? ) och har för första gången scannat in min namnteckning till ansökningsbrevet. Måste ju leka lite med min nya skrivare/kopiator/scanner! Använde den till fotot i min blogg oxå förresten och jag är riktigt nöjd med scannern! (Inte för att det är jättesnyggt i bloggen, men det är för att jag var tvungen att ändra massa för att det skulle bli "rätt storlek" för FL.) Snart dags att äta en semla tror jag.

• Betty2

Förresten, ang inläggsnummer så var det Grisen som tog mitt födelseår. (SS lyckades ju ta sitt själv.)

• Majblomma12

Nyckelpigan! Svarta skalman tog sambons, och Betty Pyrets.

• Betty2

Japp, snacka om att jag fick mångas födelseår när jag tog både 2005 och 2006.

• Zeke sur

Ang Linkan ovan!

Motorfels lampan indikerar att något är fel i Bränsle eller tändsystem. Oftast det senare.

HAr hänt mig efter en motortvätt och den slockande efter urtorkning runt tändstiften och varmkörning.

MAn bör dock vara restriktiv med körande eftersom felaktig förbränning kan skada motorn och katalysatorn allvarligt.

Svar på tråden Dansa med vargar 2