• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp

Det funkar med ett speciellt tvättmedel och så har du ullprogram på tvättmaskinen,det var VIKTIGT!
    Tvättmedlet finns i vanliga affärer...men som sagt så är det ett spec för just får och lammull...
    Hoppas du blev klokare...

• Betty2

Hej på er!

Stintan: Åh vad kul du/ni verkar ha haft i går! Vilken tur att du vann en massa avkopplingsgodis av mig, till "dagen efter". (Hon tog nämligen en så speciell placering som nr 5555 i mitt krypin.)

På tal om placeringar så börjar det närma sig en hundratalsplacering. Skulle tro att den kommer bli tagen någon gång i dag.

Zeke: mini-Me - det var ett bra namn! Nu ser jag ju bara honom o Mike Myers framför mig. Jag kommer nog gå runt med lillfingret i mungipan och säga Eviiiil hela dagen. Lycka till med tvätten, verkar som att FF har gett dig en del bra råd.
    Givetvis tänker jag på både dig och FP och skall försöka överföra massa positiv energi när det blir dags.

Annelie: Instämmer med Lajsa - kul att se dig i tråden igen!

• Zeke sur

Tack FF
    Gissade att det skulle vara ett special tvättmedel så jag får väl leta!!
    Du vet inte vad det kan heta/märke. Kollade lite sist vi var i den stora matvaruaffären men såg inget där

• Fiaflopp

Jag ska kolla vad det kan heta...bra att du blev hjälpt lite i alla fall!!

• Fiaflopp

Ska som sagt kolla vad det kan heta men för guds skull GLÖM INTE ATT HA PÅ ULLPROGRAM ¨då du tvättar för annars blir den förstörd...

• Amadea

Nu har jag varit ute på en promenad. Så skönt
    Snart kommer kompisar med lunch åt oss!!
    Livet leker

Zeke: Precis som FF skrev så har jag instruktioner på att man ska tvätta med speciellt ull program 30C & kort sentrifugering & man ska använda speciellt shampoo. Men det står ej vad shampot kan heta!!

• Zeke sur

Vi har ett skonprogramm för ull och liknande.

Vi har ett special tvättmedel som vi använde på en hemvävd angora filt men det känns som ett skinn är lite annorlunda och med tanke på att dom kostar mellan 1000 -1500 kr styck vill manju inte förstöra dom!

• Fiaflopp

Zeke: nej ,precis...det får man inte förstöra men jag ska kolla vad det kan heta!

• Fiaflopp

Tack själv för dom orden....det behövde jag höra

Svar på tråden Dansa med vargar 2