• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Histintan du e ju inte riktigt klok sova bort en hel dag.
    Livet är väl underbart då man har roligt men ack så ont i huvudet man brukar få dagen efter

Ja nu har det smittat av sig med att byra nick.

B2 nu vet du väl vem Lalli är

hoppas ni har det bra för det har jag i pannan på er *smack*

• Lajsa

Undera om det är någon som är nöjd med Beta?
    nyss kunde jag inte skriva inlägg

• Betty2

Lajsa: Ja, jag tänkte precis samma sak - nu vet vi vem Lalli är! Undrar bara var jag har sett det förut...

Stintan: Oj, då var det verkligen en rolig fest i går, när du sov så länge. Hoppas du hinner äta lite "dagen-efter-placeringsvinst-godis" innan det är dags att sova igen.

Hej Nyckelpigan, ser ut som att du oxå är online nu.

• Majblomma12

Jag är en bitch idag! Jävligt sur och förbannad. Lättirriterad och trött. Vill inte jobba i morgon, vet redan nu att jag kommer ha häcken full. Knodden kickar runt så jag får spatt och sambon bara ägnar sig åt olaglig verksamhet på min dator.

Nån som vill pigga upp mig?

• Betty2

Oj då, bara frågan om jag kan! Känner oxå att det inte skall bli så kul att jobba i morgon. Är fortfarande förkyld och har haft en hemsk huvudvärk i några timmar nu...

Hoppas vi får sova gott i natt i alla fall, så kanske det känns bättre i morgon bitti.

• Fiaflopp

Gomorron...
    zeke: Det finns tvåttmedel till fårskinn i välsorterade barnaffärer och så finns det hos skräddare,hoppas du hittar...

• Grisen81

kan man ta de där peppar kornen för att bota magsjuka? eller förebygger de bara?

• Fiaflopp

Tror att de förebygger men testa ändå gumman...det skadar inte!

Svar på tråden Dansa med vargar 2