• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Grisen81

de kanske har tvättmedlet till får skinnet på babyland??

• Lalli74

Hej

Nu har jag uppgraderat mej... tror jag Kram Annelie

• Grisen81

jo v är lite bättre ta i trä!!!

har någon haft magsjuka någon gång utan att spy och utan diarré? jag har så konstigt..mår små illa och det kniper i maggen.. kan knappt dricka vatten...konstig magsjuka! för jag spyr inte och är inte risig i kistan...

• Grisen81

Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker betaFL är värdelöst!

• Betty2

Vad kul att se att det är fler som byter nick!
    Nu skall jag kika in i din GB Annelie.

• Java

kikar in och önskar alla krakar en trevlig söndag! Skall ägna mig åt mina pojkar nu!! PUSS

• Zeke sur

Jag är väl inte heller helt nöjd med Beta versionen men det är väl därför den heter beta!? Det ska bli bättre!!

• Hstintan

heheheheeeej
    Liket lever. Men det tog sina timmar.

Men mäkta stolt är jag över att bokstäverna hamnade på rätt plats trots min något ofokuserande blick där på morgonen. Det är nog första gången jag varit först ut, eller sist kanske

Lajsa försökte väcka mig med kastrull-lock vid 10-tiden, men som den äkta tonåring jag är märkte jag föga Har soooovit massor idag. Klev upp kl 17 Solen stängdes ute med persienner, kissen var helnöjd med min lathet och gjorde mig sällskap. M och kompisarna slötittade på OS. Rester från igår slukades. Så nu är jag rätt OK igen.

Hoppas att ni varit nyttigare än jag!
    Ses

Svar på tråden Dansa med vargar 2