• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fröken positiv

Gnatt alla raringar!
    Ni får gärna nämna mig i era kvällsböner. Jag behöver all hjälp jag kan få.

• Hstintan

god morgon god morgon god morgon.

en rätt packad stinta tittar in och försöker få ordning på bokstäverna. oopps, vad svårt det var

har haft en otroligt rolig kväll. Men nu är det dags att hoppa i säng. Födelsedagsbarnet har sussat i fler timmar, men jag har haft så trevligt sällskap och givande diskussioner så först nu loggar jag ut för denna dag. Alldeles för många glas rött har runnit ner för min strupe. Aj, aj vad mitt huvud kommer att bulta imorgon men det var det värt Nu vobblar det i mitt huvud. Vad är upp och vad är ner?

imorgon hoppas jag få sova läääääänge

pöss på er!

• Hstintan

men så packad kan jag väl inte va.. .har ju orkat läsa alla era inlägg sen i fredags

see ya
    Struntan ;-D

• Lajsa

Histintan du e ju gör go

Godmorgon alla vänner!
    Upp och hoppa till en ny härlig dag!

• Lalli74

Godmorgon

Har nog inte varit i denna tråd sedan det var kraktråden men bättre sent än aldrig heter det ju. Solskiner ute och himlen är blå finns nog inga som helst ursäkter för att sitta inne i dag. Lika bra att hoppa in i duschen och pallras sig ut. Hstintan lär nog inte gilla det strålande vädret i dag . // Annelie

• Lajsa

Å Annelie min gulle plutt plutt är du här? Vad roligt Å se dig här i tråden har nu loggat ut fr den gamla FL så uppgradera dig nu. Annars kan vi inte skriva t dig
    Nä nu ska Lajsa putsa lite objektiv och filter och sen åka i väg och fota lite fina vatten fall som är så vackra då det är snö och is. Ha en bra dag och Histintan upp och hoppa med dig ska göra som jag gjorde med Tiger....rusar in till Histintan

• Amadea

God morgon god morgon!
    Hstintan verkade vara i farten i går
    Å detvar länge sedan man själv var där. Sista april tror jag det var Och än lär det väl dröja ett tag innan man är där igen.

Sitter & funderar på vad man ska hitta på nu då?? Får besök kl 13 men innan dess vill jag ju göra något
    Kanske tvätta bebiskläder.....

• Zeke sur

Godmorgon världen!!!

Är det någon här som vet hur man tvättar fårskinn???

Har fått 2 gamla skinn som legat i en säck i flera år och dom luktar INTE hallon direkt!!
    Vill ju inte lägga mini-Me på smutsiga och illaluktande saker

• Fiaflopp

Hmmm....vet int eriktigt men kan ni testa att vädra den LÄNGE ute och se om det luktar bättre?
    Annars så finns det säkert rengöringsmedel i spec.affärer....
    Ringer min syster och frågar,hon borde veta...återkommer snart!

Svar på tråden Dansa med vargar 2