• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Japp! och Japp!

Underbart att träffa fler likasinnade nördar. Det är härligt att snöa in ordentligt på nåt.

• Amadea

Ja visst kan det vara det!!
    Just nu är det ingen serie som jag känner att jag är så fast vid.
    Men visst har jag haft det. Fick abstinens när Fame Factory tog slut. Man vande sig att veta massor om andras liv
  • Majblomma12

Vi hade ju en träff i höstas hemma hos mig. Sju dårar hade slumberparty med massor av mat och godis och kollade Buffy till tre. Sen sov vi lite och fortsatte titta lite på morgonen, innan alla åkte hem. Den som kom mest långväga ifrån kom från Skåne.

• Majblomma12

Det förekom allsång, ofta dränktes skådisarnas repliker av oss som citerade, högljutt!

• Amadea

Jag blir mörkrädd

Ni har inte varit ute på natten & jagat vampyrer då??
    På gamla kyrkogården kasnke

• Majblomma12

Du, vilken idé! Måste jag genast föreslå. Rollspel!

• Amadea

Hälten få leka vampyrer
    Jag skulle vilja se dig på natten leka Buffy & springa runt med en vass träpinne på kyrkogården & jaga dina vänner. Jag kanske kan filma
  • Majblomma12

Skumpa runt med magen och vara slayer. Nä, jag får vara Darla, den enda gravida vampyren i världshistorien.

Svar på tråden Dansa med vargar 2