• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Har aldrig tagit illa vid mig för att ni snackat så ni inte tror det utan det är bara så jag känner så vill ni höra hur jag mår så får ni kika in i min blogg el gravkalender

• Majblomma12

Lajsa, jag känner mig inte hemma under Gravid-forumet. Dessutom känner man ju er i denna tråd, så det är ju er/de som fått plus innan som man vill fråga och få ärliga och raka svar av.

• Majblomma12

Kommer vi inte få se dig något här i vår tråd då, Lajsa? Trist, hade just vant mig vid att du var "tillbaka".

• Amadea

Hhur mycket tror ni jag tycker att jag hör hemma under föräldrar då Nä jag hänger fortfarnde mest här i tråden

• Lajsa

Ja men visst kommer jag att vara här men jag vill inte diskutera min graviditet här... det känns fel för mig.
    När denna tråd stängs så kan vi väl öppna en ny tråd p Vänta barn forumet eller? Då känns det mer rätt.
    I alla fall för mig.

• Majblomma12

Jo, men problemet är ju att alla inte lyckats ännu. Jag vill ha kvar ALLA i vår tråd, vet inte hur kul Fia (som ska lyckas NU!) FiaFlopp, Hstintan m fl. tycker det är att skriva under Gravid-forumet? Vi får väl fråga dem i så fall.

• Majblomma12

Amadea, när funderingar, ångest och oro griper tag i en är det svårt att bortse från det, hoppa in i denna tråd och bara babbla vanligt. Så har det i alla fall varit för mig. Nu när allt bara funkar och jag mår bra pratar jag mest om annat, men då, när jag hade mina blödningar och allt var ett svart hål av ångest, då behövde jag prata med människor jag i alla fall tror bryr sig om mig.

Svar på tråden Dansa med vargar 2