• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Ja Åsnan jag är glad att du bara finns med på listan.
    När jag började vara där fanns flera jag "kände". Det är många som gjort som du & det är kul att bara kunna uppdatera hur det gick.

• Lajsa

ja det är svår Åsnan visst jag vill dela med mig allt med er och det var som jag skrev innan att det kändes konstigt.
    De två gånger innan då jag var gravid tog jag oxå och sa att jag inte ville diskutera grav symp på denna sida och jag känner samma så varför inte göra en ny tråd efter denna. Den hakar jag mer än gärna på och berättar då jag spytt mm

• Amadea

Hm "Förbjöd" min mamma att komma på besök till oss 1:a helgen då vi kom hem fr. BB. Vi kom hem på fredageftermiddagen. (de bor ca 2 h bil fr. oss). De skulle komma i lördags men då blev mamma dunder förkyld. Så då ändrade vi till i morgon & hon är fortfarande förkyld så nu har vi ändrat till nästa lördag........

• Emm73

Hej på er!

Julia fanns med på vår namnlista, men det kändes som om var och varannan flicka idag heter så... Men vi är helnäjda med namnet det blev

Det är väl inget fel i att diskutera graviditet och barn i detta forum, vi har ju alla haft svårt att få barn! Men jag förstår precis vad du menar, Lajsa, det kan bli jobbigt för dem som inte lyckats ännu Jag tycker alltså inte att forumet är fel, men kanske tråden... nääää jag vet inte... Och så sällan som jag tittar in ska jag kanske inte uttala mig alls Babbel babbel...

Idag har jag beställt en ny vävd bärsjal, då vår BabyBundler trikåsjal börjar bli för ostabil för tjockis-M

• Lajsa

Jag ska inte heller säga något för jag har baa hoppat in i tråden men jag ville bara säga vad jag kände för om nån frågar mig och jag inte svarar så kanske nån tycker jag är dum

• Majblomma12

Vad jag menar är att var ska vi dra gränsen? Ska inte de som fått sina efterlängtade barn få skriva om dem och sin vardag? Vad ska de då prata om? Vi kan inte börja lägga munkavle på vad som får och inte får skrivas här, då dör ju hela vår idé, vår vänskapstråd.

• Amadea

Hej Emm!!
    Jag kommer nog oxå få en lite tjockis snart
    Runda kinder à la Peter Harrysson
  • Amadea

Alla ska få prata om det de vill här.
    Vissa vill prata om sin graviditet eller barn...vissa inte!
    Då gör man bara det man vill tycker jag! Så enkelt

• Emm73

Iors, det var ju liksom det jag menade... Och forumet kanns mera rätt än Gravid och Förälder!

Amadea; Hahaha, maken brukar kalla M för Peter Harrysson ibland

Svar på tråden Dansa med vargar 2