• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • svartaskalman

Jaa, kan man göra annat än att bara le?
    Det är så härligt med alla dessa +
    och alla bebisar och barn också!

I dag ska jag till läkaren å ta reda på varför det gungar så i skallen. Rajraj!

Fp: Lycka till i dag! Nu är du ju ytterligare en dag närmare målet.

Lajsa: Hälsa solen där du svävar ovanför molnen

Java: Hoppas du är på bättringsvägen i allafall. Men det är hemskt envisa baciller i omlopp nu

Och till er alla; ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

• Lajsa

Tack alla blir aldeles varm i ♥ då ni är så gulliga. Jag kan knappt tro att det är sant.

Ja undra hur det går för FP och Zeke..tänk om dom blev föräldrar då jag testade + lär aldrig glömma Julia dagen och jag som alltid gillat Julia:-d

Java vad gulliga ♥n du gjort till mig krya på dig vännen!

Fi..ja just ja BETTY lycka till i dag väntar med spänning på sms bar jag hinner t jobbet och ladda mobilen

Floppen vem vet då min syrra fick sitt första barn och då morsan kom och väckte mig sa jag att jag blivit moster... det var inte väntat för hon åkte in akut och ungen kom 2 månader förtidigt så vem vet

Pricken...det är tre tester på bilden i min kalender men det var fyra jag använde tillbaka

SS hoppas det bara är hormonerna som gör dig yr Har hälsat solen men det var så varmt där uppe så jag hoppade ner och landade i snön.
    Det snöar här i dag!

Ha en bra dag alla nu ska jag gå käka frukost ochsen gosa med min man Han ska ut och fira i dag på after work med grabbrna men det vet inte dom om Så i kväll får jag en stinkande fyllis i sängen tur att man har gästrum

• Majblomma12

Om vi får en tjej lutar det starkt åt just Julia. Fast som den kickar borde jag kanske ändra mig till Buffy.

• Lajsa

Ja julia är fint då kanske det blir två Jula i tråden
    Har ju alltid gillat Hugo oxå så vem vet Inte lätt då alla hinner före

• Lajsa

Tänk för typ ett år sedan var jag i samma sits m Hugolina.
    Nu kanske det är två

• Majblomma12

Äh, man kan inte bry sig om sånt! Det vore lite trist om jag döpte ev. son till Hugo eller Albin, eftersom jag och Java och Pricken ses så ofta, men vore det mitt favoritnamn skulle jag inte bry mig. Vi talar ju om något som barnet ska ha med sig hela livet!

• Majblomma12

Ja, och tänk om det blir en av varje!

• Amadea

Pinja & Emm72's döttrar heter ju lika
    Så vad spelar det för roll. Julia är fint. Men vi valde det andra

Blir det en av varje Lajsa får du ta Julia & Julius, båda hade namnsdag i går

• Lajsa

Ja va fasen gör det för man hade ju namnen i huvudet innan man träffa er på FL
    Var inne på Vänta barn forumet och vad konstigt det känns att vara där skrev i en tråd och det känns som om man är ny på hela FL... så där lite blyg
    Jag känner lite så att nu är jag gravid och vill inte diskutera gravsypmtom på IVF sidan. Hoppas ni inte tar illa upp men det är så jag känner det tar emot.

Svar på tråden Dansa med vargar 2