• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • svartaskalman

Stackars Hugo-pojken Hoppas medicinen hjälper SNABBT!

• Liten Leo

Ååååh! Har ni sett Max... nu blir jag superavis!! *gnäll* Varför får inte vi andra se *mera gnäll*

Java - vad otäckt med Hugo! Blir så nervös nu med alla RS-virus och dyl. Sa de vad det kunde vara? Har han feber också?

• Java

LL: jag, ior och prickis har fått bild på Max. Men de stolta föräldrarna är snart på plats för att berätta och visa upp honom för övriga världen.

Ja, jag blev skitskraj när jag pratat med sj.vårdsupplysningen och ett sjukhus och båda tyckte vi skulle åka till akuten!! Jag hade läkartid i morgonbitti, men de tyckte inte jag skulle vänta så länge!!!! Snacka om att man blir rädd!!

De sa ev att det kunde vara en släng av just RS, men de visste inte.

Han har iaf så grymt mkt hosta, dessutom piper och rosslar det i bröstet på honom när han andas. Så hosta i kombination med svårt att andas och ibland hostar han tills han kräks = Ingen bra kombination!! Fick medicin på akuten, och snart kommer maken med nutt till natten!

• Majblomma12

Vad var nu RS igen? Jag glömmer så fort...

• Liten Leo

Precis så har en väns dotter (1 år gammal) Det har kommit till och från och de sa till henne att det nog var RS men när de tagit prover så var det inte RS utan vanlig förkylning. Men de vill väl vara på den säkra sidan antar jag.

• Liten Leo

Hoppas Hugo kryar på sig. Måste sluta nu, en vän kommer på besök.

Kram till er så länge!

• Java

ja, jag skall också stämpla ut för idag. Hugo behöver sin mamma nu!! Puss på er alla

• Mumrika

Hej hej!
    Ser att ingen av er är online just nu,men ni får väl höra av er när ni är det .
    Ni mina gamla krakar är nu mitt hopp, för allt fler lämnar tillvaron som ivf-krakar bakom sig - här blir ni ju gravida på löpande band !!

Kikade in och såg att Zeke och FP blivit familj och att Amadeas lille kommit ut. IorsS och LL väntar etc etc. På uppmaning av Amadea kikar jag nu in här!
    På fredag ska vi nog ha ÄP för vårt andra riktiga försök..!
    Kram på er krakar små!
    Mumrika

• Mumrika

Förresten någon som kan betaversionen av FL och vet hur man når andras gästböcker i den?

Svar på tråden Dansa med vargar 2