• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • pricken74

Hej iors!! vart ska jag kolla??? var in i din blogg, galleri,,gravkalender..ser ingen bild men det kanske inte var nån bild??

• Amadea

Pricken vi har inte fått veta mera...bara Åsnan!!
    Vi får vara snälla & vänta på Fp så hon får berätta något

Missade Anjas åk, men det var vistt inget vidare

• pricken74

nähä...jag fick inte ens ett sms.. fast dem sa att dem skulle skicka..men jag förstår om dem inte haade tid med det iofs..jag var ju halv förlamad 4 timmar sen var det bara gos som gällde och mobben låd dessutom i bilen..men jag vill veta vikten..

• pricken74

Usch det där lät som jag var jättesur...självklart inte..jag fattar om dem inte hade tid att skicka sms..förlåt fp och zeke..jag förstår er :-

• Lajsa

Vad har Åsnan köpt jag blev så nyfiken men inget syntes... vet det var ju bara Pricken som skulle se men jag vill oxå

• Amadea

åsnan man ser inte så bra på bilden. lägg den i ditt bildgalleri så kan man få lite större bild

• pricken74

Nu ska jag bege mig hemåt till min lilla huligan till son..reser sig upp mot allt, och står sen och slår med sina små händer och helt plötsligt kommer han på att det kliar i ögonen och gnuggar då dem med båda sina händer, vilket resulterar i att han faller handlöst till golvet. men det är kul att se hans framsteg.
    Igår lekte han med en trälåda med lock på som man kan stoppa småklossar i, först klämde han handen i lådan, sen skulle han klättra över lådan men lådan vickar och han gör nästen en kullerbytta över lådan men fastnar med fingrarna under lådan och ligger med hela sin kroppsvikt över.. aj ajaj..så det kan gå.

Syns ikväll kanske eller imornn.

Ta hand om er!

• Majblomma12

Vilde A-skrutten! Pussa på små fingraran från tant Ior!

• Java

Hej alla
    Phu vilken dag har suttit 6 timmat på akuten!! Hugo hostar så in i baljan!!...tills han kräks. Så nu har vi fått vetolin och hostmedicin utskrivet. Stackars lilla!! Han mår inge bra alls! hoppas dett hjälper lite.

Hi, hi så söt lilla Max är!!! Underbar liten pojke

(Men Prickis du har ju fått samma mail som jag och ior!!...så det är ju inge synd om dig alls)

• Majblomma12

Hej Java!
    Är Hugo sjuk??? Han har väl inte krupp, stackarn?

Svar på tråden Dansa med vargar 2