• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Zeke sur

Mumrika
    Jag tror nog vi kommer förbli karkar även när de eventuella barnen blir tonåringar!!

En gång krake........

• Majblomma12

Hej Zeke!!!!
    Hur mår ni? Hur är det?

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Mumrika

Zeke: En gång krake alltid karke eller hur?? Kunde inte låta bli!

• Mumrika

Ja gud så spännande det är i hockeyn vilka elakingar tjeckerna är som går in och kvitterar så där !

• Amadea
    Ja nu är det kul att titta på HOCKEY Skrattande

Zeke: Vart har du gömt FP??
    Vad vägde Max? Hur lång va han??
    Vill ju veta
  • Lajsa

Hej alla vänner!
    ser att vargen är inne så vargen vad säger du blir det bild visning på eran lilla killa nu.... jag är ju så nyfiken

Ensam är stark med varandra är vi starkare
  • Betty2

Mumrika: Grattis till alla äggen! Jag håller tummarna för att resten av försöket skall gå helt lysande.

Amadea: Vad gulligt med en nyckelpigedräkt.

Zeke: Jag är oxå nyfiken.

Och så har jag ett tillkännagivande:
    Vinnaren i placeringsjakten blev...

*trumvirvel*
    LAJSA! Grattis vännen!

• Hstintan

Lycka till Mumrika!!! Kan inte skicka grav-baciller men det kanske går bra med glada & positiva tankar istället

Amadea: vill se J i nyckelpigedräkten sen, kan ju inte vara annat är sööööötttt

Tycker att det är för mycket OS på tv. Missar ju allt det roliga när man jobbar jämt och då känns det så menlöst att bara hoppa in här och där och kolla. Sen är M fullt upptagen HELA tiden. Ska ragga upp någon annan att roa mig med i helgen. Kompis alltså! Städningen har lovats att bli avklarad efter OS.

Oops! Brände pengar på bokrean idag. Skulle bara kolla lite och blev 750 kronor fattigare Boken Städa till M och en köttreceptsbok + några deckare.

Vardagsfeminism till mig, + Kerstin Ekmans trilogi, några barnböcker (kan vara bra när man är barnvakt ), språkregler, Gregorios och lite annat.

Har någon annan köpt något skoj?

• Majblomma12

Hej Stintan!
    Jag har inte varit på bokrean. Brukar alltid gå på natten, men i år har jag så kort stubin och är så trött i ryggen att jag gör bäst i att hålla mig undan. Funderar på några barnböcker, dock.

I morgon bär det av till Stockholm för Buffy-fest. Ska bli skitkul! Övernattning med slumberparty, Buffytittande till vi stupar och sen frukost med mera Buffy. Kommer hem söndag kväll.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
Svar på tråden Dansa med vargar 2