• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Jag med, jag med!!! Räcka ut tungan (Bli biten av Spike, alltså. Eller biten, jag funderade ju på byta nick till Nailed by Spike... Flört)

Jo, det ska bli jättekul!

Angående Frostbiten tänkte vi gå på den, men jag ahde ingen aning om att det var vampyrer med! MYCKET intressant! Glad

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Hstintan

Jag köper barnböcker mest för min egen skull. Barna Hedenhös är en gammal favorit som brukar komma fram på rean.

Narnia är ju jätteläskiga. Såg någon tv-serie med en otäck unge med enormt överbett och runda kinder som var så där genompräktig och brådmogen. Usch!!! Vågar inte läsa den serien för blir jag väl hemsökt av hennes bild.

• Betty2

Jag älskade Narnia-böckerna (och många andra böcker ) när jag var "liten". Var en riktig bokmal.

Barna Hedenhös var oxå en favorit faktiskt.

• Hstintan

Tror att det var vampisar, vågar inte lova säkert. Men den fick rätt kass kritik...

Har ni sett Brokeback Mountain?
    Kan man ta med en fjortis på den? Eller Casanova?

• Hstintan

Jag läste allt jag kom över: allt från Kitty till Maria Gripe men det mest spännande var Kram, Puss och Love love love Och syrrans Veckorevyn med läsarbreven. Jesus! Vilken värld som öppnade sig

• Hstintan

Hej Emm!
    Hur står det till med dig/er?

• Betty2

Hej Emm!

Samma här Stintan, läste allt...

Ior: Ja hon Monika kanske oxå gärna skulle göra mer med Spike , men frågan var just "Vem skulle du helst vilja bli biten av?" (och det står oxå att Frostbiten är Sveriges första vampyrfilm, så helt klart är det vampyrer i den! )
    Hela hennes svar var: Jag kan tänka mig att lägga undan vitlöken för Spike, den blonde snubben med vassa tänder i "Buffy och vampyrerna".

Så jag tänkte verkligen på dig när jag läste det, och att du säkert hade svarat något väldigt liknande.

• Emm73

Jo tack bara bra! Lilla M sover, men hon sover alltid väldigt oroligt på kvällarna före vi lägger oss, så jag får springa in till henne ibland... Lämpligt att sitta här då Maken har slagit rot framför tv:n... Finland spelar hockey ikväll som ni kanske vet.

Här är en till som läste allt som kom i min väg... Ofta mitt i natten med ficklampa under täcket för att mamma inte skulle komma och härja

Svar på tråden Dansa med vargar 2