• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Betty2

Bara bokmalar i tråden.
    Ior: Du var väl oxå en bokmal?

Emm: Hur går det i hockeyn? Får kanske byta kanal på tv:n så att jag har koll på vilka Sverige får möta i finalen.

• Emm73

Finland leder 1-0...

Alla min barn- och ungdomsböcker är kvar hemma hos mamma för vi har tyvärr inte rum för dem. Men då jag är hos mamma kan jag mycket väl plocka fram en Kulla-Gulla eller nån av Lilla huset på prärien-böckerna

• Betty2

Åh där var 2 andra bokfavoriter. Tror iofs att jag lånade Lilla huset på prärien på biblioteket, men hela Kulla-Gulla-serien ligger hemma hos mina föräldrar.

• Hstintan

Kulla-Gullas första... åh, vilka minnen! Känner igen det där med att läsa under täcket. Det blev jättesvettigt och så var man tvungen att bläddra supertyst så inte mamma skulle höra . Tyvärr delade jag flera år rum med min bror och om man inte släckte lampan när han ville så fick man antingen en kudde i nyllet eller en fis i ansiktet

• Emm73

Jag fick eget rum när jag var 10, mycket lämpligt, det var väl då under täcket-läsandet började!
  • Betty2

Förresten, nu när vi snackar böcker. Är det någon som vet om Dan Brown's nya bok är bra? Funderar på att köpa den...

• Hstintan

Betty: mm visst! Vi hade otroligt många krig när jag var liten. Lite färre nu Men jag kan fortfarande bli otroligt arg på honom.

Emm: lyxigt med eget rum Vi var så många barn så rummen räckte inte till

• Emm73

Betty, jovisst, än kan allt hända... Jag har tyvärr inget större förtroende för finska hockeylandslaget. De klarar aldrig pressen då det verkligen gäller Nu har de ju spelat jättebra i gruppspelet, men då det drar ihop sig... Om de vinner ikväll är det nog bara för att få bli utskåpade av Sverige i finalen! DET har ju hänt förr

Svar på tråden Dansa med vargar 2