• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

Rätt låtar vann - enl min mening!! (jag tycker också NW suger!...)

Amadea: ja nu skall vi vara friska, så man hinner med vårdnade av er också
    Lajsa: så fint inlägg ....ett typiskt raj-raj inlägg

Nu skall det snart bli sen middag hemma hos fam java.

• Betty2

Mumrika: Tyckte oxå att Wahlgren var ganska bra, så jag är lika pinsam. Men jag tror inte att den hade haft minsta chans i den internationella tävlingen. Tyckte oxå Etymon var bra, men förstod att den inte skulle gå vidare för att artisten är så okänd... Det verkar ju som att de som röstar röstar mest på artisten och inte på låten?

• Mumrika

Ok lite smörigt framförande av Wahlgren minst sagt-hans leenden kändes inte precis äkta, men låten tyckte jag var helt ok och väl framförd om man bara lyssnade.

Gräsänka ikväll, så jag hänger på FL mer än vanligt. Sambon är på annan ort och träffar sin sjuka gmala farmor som han inte sett på länge. Åkte för någon halvtimme sedan 7-8 mil härifrån, så jag har honom väl hemma snart!

• Betty2

Hittills tycker jag inte att någon låt i melodifestivalen (varken denna helgen eller förra) har varit riktigt bra. Bara sådär halvbra. Men jag hoppas mkt på mina favoriter BWO som är med nästa vecka (tror jag)! Sedan är det dags för GBG och då är vi 4 FL:are som skall gå dit och kolla tillsammans.

• Amadea

Det känns osm de flesta låtarna hitills bara är skitlåtar som man fyller ut programmen med Knappt så de kan få en final med vettiga låtar.
    Snacka om att försöka tjäna mera pengar på jippot.

Va sjutton har de på sig då? Hon som sista låter såg ju ut som en slyna typ
    Kicki vad hade hon hittat sitt lakan???

• Amadea

Det var ju helt givet redan innan sändningen i dag att Magnus skulle gå vidare.

Hm nu har mer än halva helgen redan gått. Trist
    Men jag ska ju ändå inte jobba på måndag

Är trött men J vill ändå aldrig sova innan typ 23:30-24 så det är ingen idé att försöka sova än.

• Betty2

Ja, varför är du ledsen för att halva helgen har gått Amadea. Men det är klart, du saknar väl mannen under veckorna.

Håller med - helt klart att Magnus skulle gå vidare hur dålig låt han än hade. Lite tråkigt, spänningen försvinner ju.

• Fiaflopp

Försöker skriva men blir hela tiden utloggad,grrrr

Svar på tråden Dansa med vargar 2