• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

pricken har man migrän så kan spinning och andra krävande pass göra att man får migrän efter passet. jag fick migrän ibland efter spinningen och då jag spelat basket.
    inte pga vatten brist utan pga av ansträngningen så all motion är inte bra om man har jobbig migrän

Längtar tills jag får börja spela basket igen saknar mitt gamla basket lag.
    haft uppehåll sen jag började med behandlinganra men jag har kontakt med en tjej och hela basket lager frågar hela tiden hur det går mm. ..det värmer.

• pricken74
    Ok lajsa, vet att det var samma för min syster och hon har värre migrän än vad jag har. Tyvärr är det ärftligt denna åkomma.
    Ska nog frysa kortet snart då,,vad ska jag annars dit och göra
    Har själv hållit på med lagsport hela mitt liv tills för några år sedan då jag slutade med innebandy, innan det var det fotboll. Det är mycket roligare med en lagsport än att gå på ett gym och rycka i maskiner. Gemenskapen man får samtiidgt ha kul och få motion.
  • pricken74

VA gulligt av dem förresten och fråga hur det går för er.

• Lajsa

Ja lag sport är underbart.
    gemenskapen och sen då man får bli lite arg på motståndarna

• svartaskalman

Nu är det dax att fixa sig inför jobbet.
    Ha en toppendag allesammans!

• Amadea

Jag har bara haft migrän typ 3 ggr i vuxen ålder. (hade det under några år i puberteten).
    De ggr jag haft det som vuxen har varit efter jag gymmat & det varit ÄL-tider

• pricken74

Lunch dax här snart.. kram så länge

• Lajsa

Neeeeeeeeeeeeej ska ni dra det får ni inte då måste ju jag oclkså dra och göra lite nytta... ok då kanske jag får tvätten hängd i dag
    Kramelikram på er!

Svar på tråden Dansa med vargar 2