• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Vad bra Amadea
    Då får jag sedan gör amig klar tills jag ska till BM... hoppas jag får göra UL i dag men risken är liten en Dr måste väl vara med då eller? Så då maåste man väl boka en tid men jag tänkte då jag hade en liten blödning i lördags att då kanske dom vill titta för det vill ju vi.

• Amadea

Uttryck din oro så kanske du kan få ett UL/VUL.
    De vet ju din historia eller??
    Har du haft inskrivning?

• Lajsa

jag var ju där för nån vecka sedan och då var det mest info då jag fick fylla i en blankett med mina alkoholvanor och fick en massa papper.
    I dag är det provtagningar och annat som skulle ta nån timme så det är väl i dag den stora inskrivningen är eller?

• Amadea

Minns ej. Det ar inte mycket första gången i alla fall.
    Det tog mera fart etfter UL i v. 19.

• Lajsa

Å vad glad jag blir..vi ska åka t ikea och shoppa en bokhylla t kontoret så jag får plats med alla mina böcker. Allt ligger huller om buller sen vi kastade ut den stora bokhyllan. Tänk så glad man blir då man får köa nytt t hemmet fast det beror ju på vad. Våran stora platta i spishällen har gått sönder så vi får nog köpa en nya spis och det är inte lika kul

• Lajsa

Springer man ofta till MVC efter v 19 jag ska dit nu det blir mitt andra besök och sen igen då jag kommer hem fr norrland jag har inte tid att springa dit stup i kvarten

• Majblomma12

Jisses så nöjd jag är. Jag blev ju riktigt piffig. Ska be J fota mig så ska ni få se senare.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • TEM

Man går till MVC varannan vecka ungefär. Det blir allt kortare möten där, mest blodtryck urinprov och börja mäta magen. Sedan kan få lyssna på bebisens hjärtljud, bara därför är det värt den tiden Så du lär se framemot det ska du se.

• pricken74

Kul iors! men jag vill se nu..ta kort på dig själv via spegeln eller nått..har du självutlösare på kameran. Gör så!! men skynda dig jag åker hem om 20 min.shit höll på att skriva ditt namn...men hann ändra i sista sekund...*phu*

• Majblomma12
    Ok, vänta då!
    Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
Svar på tråden Dansa med vargar 2