• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • pricken74

Jag har en brio sittvagn, med hårdlift( när han var mindre förståss), marinblå, när såg du min vagn?! Menar du när vi var hemma hos dig eller? jag hade inte min med då..är det linkans och tem vagn du tänker på kanske.
    Just nu har java en urban jungle,,grön,,innan hade hon en emmaljunga.

• Lajsa

Det orkar inte jag då får jag panik...sa upp mitt gym kort eftersom spinningen inte går att fullborda helt ut man får ju inte stå och spinna sen läste jag att man inte slkulle träna allt för mycket mage och bäcken då man styrketränar så vad är det för ide att styrke träna då Hur kul är det att bara träna armar på gymmet så nu bestämde jag mig för att börja träna yoga

• Lajsa

Nä men då vi fikade på vandrarhemmet då hade du väkl en mörk vagn eller var det bara java som hade en mörk.

• pricken74

Ja just ja!!! jo det stämmer. Då var den ju med..jag är gravid igen därför lite förvirrad.
    Den var mörkblå,,marin med grått innertyg. Jag är nöjd med kvaliten,,rejäl och klarar grusvägarna hemma. Sen sover ju albin som en prins
    VA!!! har du hört att man inte ska spinna när man är gravid?? eller bara att man inte ska stå?? har gymkort och det enda jag fick för bm var spinning,,lyfta eller hoppa skulle jag inte.Ska nog frysa kortet igen då jag iallafall inte kommer iväg,,har ju antingen ont ihuvet eller trött ..alltid finns det nått att komma undan med.

• Lajsa

Pricken: man kan spinna men det är inte bra att stå eftersom det belastar bäckenet. kan tänka mig att det är värre för mig som är en rultibult sen så är det inte bra att ta ut sig vilket jag inte kommer att klara då jag spinner för jag blir galen då jag spinner vill få ut det bästa så jag kände att då cyklar jag t jobbet i stället och säger upp mitt gym kort.
    Du kan ju höra med din gym insrtuktör.

• Amadea

Åh jag längtar efter att börja träna igen.
    Saknar mina Aerobic pass

• pricken74

Ok! Ja jag kommer ju iallafall inte iväg..lat som jag är.Sen får jag nästan jämt ont ihuvet dan efter ett spinning pass.vet inet om jag spänner mig eller gör nått fel.
    ser framför mig hur cyklen klamrar sig fast vid golvet..för att inte vicka när du cyklar som en galning..

• pricken74

Jag längtar oxå efter att köra combat, pump och step...sen att man ser resultat...nu håller jag bara det slappa köttet i schack

• svartaskalman

Pricken- Du kanske dricker för lite? På ett spinnigpass svettas man ju något kopiöst.

• pricken74

Ja det kanske jag gör..ja det fullkomligt rinner ju av en.

Svar på tråden Dansa med vargar 2