• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

FF: neä, det tror inte jag heller hon är!! men varför inte skriva svenska och skicka med en parlör på sv/fin ???....nähe, du tyckte inte det var ett bra förslag

Tyvärr känner jag inge koskenkorva-personer. Förutom de förslag du fick via telefon.

• Lajsa

Tjaba tjena halllååå alla godingar!

Ser att ni har problem med finska
    Ska se om min plast brorsdotter är inloggad på msn...så FF skriv det du vill ha hjälp med så spanar jag efter henne men risken är stor att inte är inloggad för just nu är hon i USA

• Lajsa

Nope ingen på Msn så det får bli en annan dag men FF skriv så kan jag höra med henne då jag snackar med henne men jag har bar alörd på mig så har jag inte skickat PM innan lörd får du fixa annan tolk.

• Amadea

Nu tror jag maken & J ligger & sover på sängen
    själv sitter jag framför tv:n med dator i knät

• Grisen81

FF: gulle dej!!!nöff nöff!!!

Amadea: jag jobbade bara extra.

tvilling morsa
  • Java
    Lajsa: ang försökring i magen så ser jag ingen anledning. Vad skulle den täcka?? om villkoren var så att jag fick 40.000 kr, och hur många nya IVF försök som helst innan jag blev gravid igen. Då skulle jag tänka på det! Men annars inte!! Bara ett sätt för försäkringsbolagen att tjäna stålar på blivande föräldrar...

När H kom ut då försäkrade vi honom i TH. Vi tyckte dom var marknadsledande på barnförsäkringar!!

Pricken: ang köpa ut P:s syster. Tänk på att tax.värdet bara motsvarar 2/3 av marknadspris. Så jag skulle ta dit en värderingsman (kostar ca 1500) och sätta ett korrekt marknadsvärde. Sedan köpa ut henne för hälften av det. Då äger ni ALLT, och har ensamrätt till ALLT! och hon kan aldrig hävda att hon blev för billigt utköpt etc... Det var mitt råd! och då kan hon inte säga nått om vistelserätt etc!!

puss mina fina donnor
  • Zeke sur

En fördel med att försäkra dom små i magen är att försäkringsbolagen inte kan komma runt olika saker som framtida försäkringa inte täcker!
    Felen/sakdorna har nämligen inträffat när barnet var försäkrat!
    Sedan ger det några tusen om föräldrarna skadas men det är rätt lite i det stora hela!

Nu är det lost!!

Natti natti världen!!

• Lajsa

Java: Ja du har rätt men det fanns en gratis försäkring men vi har snackat lite så jag och darlingen att vi hinner nog försäkra då den lill* kommer.
    Läst lite delade meningar om den gratis försäkringen.

• Java

aha zeke!... det var en point!

nu skall vi alla äta lite. kommer tillbaka

Svar på tråden Dansa med vargar 2