• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Zeke: Jag läste att den gratis försäkringen räcker t barnet är 6 mån men att det inte var så bra för på dom 6 mån så får försäkringsbolaget veta om det är något fel på barnet vilket inte ger lika bra trygghet som om man försäkrar bernet den dagen det föds.
    Är jag helt ut och cycklar nu igen eller?
    hatar allt sånt här jag trodde som jag skrev innan att det bara var att ligga hemma och jäsa

• Majblomma12

Sambon ville ha en försäkring, den kostar och är i Trygg Hansa och fortsätter löpa när Pyret anlänt. Vi gjorde så med tanke på det Zeke skrev. Men det där är så klart helt upp till var och en. Likaså det juridiska. Men vi kände båda att vi ville ha allt ordnat, om något skulle hända den ene av oss, eller båda. Jag känner mig lugnare, när så är gjort.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Amadea

Nu tittar maken på OC & jag hänger här.
    Lajsa: hade fortfarande hund??
    Eller visst har du haft hund eller är jag helt koko??

• Lajsa
    Amadea jag har haft vovve och snart kanske hundägare på nytt.
    Vi är lite sugna att skaffa en ny hårboll på 50-70 kg
  • Amadea

Som Linkan sa så är det ju kasnke bra att ha om barnet kommer för tidigt.
    Det är ju ändå bara lite pengar så det kunde jag avvara.

• Amadea

Lajsa du får vänta till efter jag kommit på besök!!
    Är allergiker
    VIll ju få se din Ö någon gång

• Lajsa

Amadea tog ni den försäkringen som kostade 1000 kr.
    Är inne och läser lite har ju ingen aning.

• Majblomma12

Ja, Lajsas fina ö. Kom på att jag ju kan lägga ut lite justa pics nu, när det bara är ni som kan se dem!

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Amadea
    Mera bilder
    Åsnan fick jag inte se nya kaluffsen??
    Fick du mailet jag skickade??

Maken tror att den kostade typ 950:- & var på trygg Hansa
  • Lajsa

Amadea inte kan du nysa av min hb Det lär nog ta sin lilla tid innan vi får tummen ut röva och köper en ny vovve. Det blir inte fören den lill*  kommit. Nu ska vi ju passa på att göra sånt vi inte kan då vi får hund och barn. Dvs göra vad vi känner för utan planering
    Så det är bara att komma då du känner för det... vi har plats

Svar på tråden Dansa med vargar 2