• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

In snabbt då, Prickis! (pyrets saker)

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • pricken74

jag väntar...och väntar....och väntar..

• pricken74

Har sett!! bort med dig nu

jättefin blev du!! har du färgat oxå?

• Majblomma12

Ja, ljusat upp det. Jag känner mig som jag var arton och just varit hos frissan, då skulle man se ut ungefär så här. Åsnan har ålderkomples, eller?

• pricken74
    18..önskar jag hade så där tjockt och fint hår spar jag till långt blir det mest en risbuske..
  • pricken74

Nej nu go´vänner nu drar jag hemåt, till min pigge son och sjuke karl..(feber)och karlar som är sjuka är inte att tas med,,dem är ju för sjutton döende. !!

• Majblomma12

Fast du passar ju otroligt bra i den frisyr du har nu. Du är ju så himla söt, prickis!

• Majblomma12

Hälsa karl och pussa på son.

• Grisen81

Nu har jag läst tillbaka i tråden..Här var det livat!!!! Jag jobbade ju idag och det var riktigt kul,,kändes som man inte hade varit borta så länge... men min arbetsledare kan ju flyga någonstans... orkar knappt förklara... Hon tror nog att mitt servicehus är någon militärbas eller nåt... Nääää vilken muff!!!

tvilling morsa
  • Fiaflopp
    till gris och mina små (gnagis )kultingar...
Svar på tråden Dansa med vargar 2