• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Hstintan

hoppas att ni antingen har världens skoj just nu eller att ni sover en skön drömrik djupsömn Det ska jag försöka göra nu.
    Puss!

• Java

han skriker, han skriker, han skriker.....ingen vet varför??? vad kan man göra?? har era barn bara skrikit nån gång??

Prickis: jag tror nog att han dasar rumba redan .... i engelska parken....

Stintan: hoppas på söt sömn...och lite mys

Puss grisen

Hej TEM

Ior: ....suck...tryckte på lite tangenter?? ...urrrr, jag ryser...

Puss alla krakar , nu är det snart även dax för sova för min del, eller kanske inte?? det är varannan timme med sömn här hemma. Och gossen bara gråter!!

• Grisen81

Java: I den här åldern har de inte bara skrikit så länge..Har du kollat att han inte har öron inflammation?

tvilling morsa
  • pricken74

Java; albin har inte heller bara skrikit förutom en natt då han bara skrek och skrek..blev lugnare när jag gick med honom och han fick alvedon...det var då jag fick nässpray av dig,,han var förkyld och bvc tanten trodde det kunde vara öronen.
    Det är typiskt symtom att dem bara skriker då. Tar sig för öronen,,tryck på dem gör det ont,,kanske det är öroninflammation.

Iors: nu är jag här en stund.

Grisen; fy va läskigt med Victors hand,,vad rädd man blir när sånt händer. hur är dne idag?

• Lajsa

Hej alla!
    Villa bara komma in och ge er en sista i pannan innan jag åker i massor fr mig t er ha det nu så bra ni bara kan och ät inte för mye påskgodis

• Amadea

Hej!
    Nu är jag tebax. Har varit helt däckadd av magsjuka. Men det verkar inte som någon annan i familjen fått något. Kan ha varit matförgiftning oxå

Svärmor har varit på besök men har nu åkt hem.
    Så nu passar jag på att hänga här

• Grisen81

pricken: Victor verkar inte fått några men förutom ett rött märke och ett rivmärke på över armen.. Jag förstår inte hur han kom så lindrigt undan för det såg så illa ut när han satt fast... Men det var ju tur det!!!!

Amadea: ja usch magsjuka är inget vidare!

tvilling morsa
  • Java

tycker vi testat och kontrollerat allt   öronen kollade i i torsdags. Så jag vet inte vad som är felet. men tack för era tips

puss och forsatt trevli helg

Svar på tråden Dansa med vargar 2