Kumla
Flyttar till Kumla 1 April och undrar om de är några småbarns föräldrar som har nå tips på vad man kan hitta på med sin då 9 månaders son?
Känner ju inga människor där så allt är ju helt nytt för mig.
Flyttar till Kumla 1 April och undrar om de är några småbarns föräldrar som har nå tips på vad man kan hitta på med sin då 9 månaders son?
Känner ju inga människor där så allt är ju helt nytt för mig.
Tråkigt att du inte fått svar för jag undrar detsamma :). Jag har en flicka som fyllde 2 i januari och en som fyllde 1 i mars och så kommer 3an födas i augusti och vi flyttar till Kumla 1 juli. Har dock hört att de öppnar familjens hus där till hösten
Kul med syskon. Då får du också rätt tätt. Jag har 13 månader mellan 1:an och 2:an och så blir det 17 månader mellan 2:an och 3:an. Tänker ni ta reda på kön denna gång då?. Vi har ju två flickor och blev så nyfikna då jag haft en så annorlunda graviditet denna gång och fick se att det var en pojke på ultraljudet så det är kul :). Vi ska flytta till Västra parken. Är inte så haj på Kumla - undrar om det r långt till skofabriken? Var bor ni då?
okej, till vårdcentralen har vi bara 700m så då borde det ju vara rätt nära familjens hus också då. Vårat hus är lite äldre än erat då...det byggdes slutet av 1800-talet. Hittade tidningsurklipp från 1901 i väggarna :)
Vi bor i lägenhet;)
Ja från västra parken är de ju bara att gå rakner förbi statiol så kommer man till skofabriken och vårdcentralen;)
Vart flyttar ni ifrån?=)
Ja man får väl se sig omkring i området när jag kan gå igen, men det lär väl dröja ::/ Sitter i rullstol pga foglossningen. Vi bor i Örebro nu, men jag har mamma i Kumla
Aha, ja jag var ju sjukskriven nästan hela graviditeten både förra gången och denna så jag hade inte klarat mig utan hjälp. Maken måste ju vabba för jag kan inte klä på mig själv eller ta mig upp ut sängen utan hjälp och ännu mindre ta hand om och lyfta barnen så jag hade inte mycket till val.