• PW58

Kumla

Flyttar till Kumla 1 April  och undrar om de är några småbarns föräldrar som har nå tips på vad man kan hitta på med sin då 9 månaders son?

Känner ju inga människor där så allt är ju helt nytt för mig.

• Svar på tråden Kumla
  • Maddis25
    PW58 skrev 2012-04-22 17:19:27 följande:
    Ja de vore jätte trevligt att komma ut lite:) Ajjemen jag är mammaledig och pluggar ju distans hemifrån, så är ju typ bara hemma:)

Ja, vad kul :) Skickar mail till dig
  • Paradise
    Maitge skrev 2012-04-17 09:31:52 följande:
    Onsdag, torsdag efter 15:00 är vi lediga, eller fredag när som helst ! Bara säg nån tid som passar dig så kommer vi till Östra Drottninggatan gården :)
    Jag missade ditt inlägg, hur ser det ut framöver för dig nu?=)
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-22 12:12:04 följande:
    Ja verkligen! Nu har de ju bara vart soffväder tyvärr.

aa typ!

Såg du pluggade på distans med, går de bra? =) 
  • PW58
    Paradise skrev 2012-04-23 06:45:15 följande:
    aa typ!

Såg du pluggade på distans med, går de bra? =) 
    De går jätte bra, dock lite hektiskt med en liten kille som är högt och lågt:)
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-23 09:00:11 följande:
    De går jätte bra, dock lite hektiskt med en liten kille som är högt o
    ch lågt:)

Kan tänka mig de! går bra här oxå med distansstudierna, varvar med att sitta hemma och på bibblan =) vad pluggar du för nåt?
  • PW58

Jag håller på att läsa upp mina betyg:) dudå? Jag är för lat för att ta mig till Bibioloteket för att plugga, sen får jag allt via datorn typ.

vilken skola läser du på?

• Paradise

Aha det är ju perfa de=) Själv "måste" jag sätta mig där vissa dagar för att inte göra andra saker som städa åsånt hehe
    Jag läser på tre denna termin Miun Lnu och Bth
    Äntligen kom lite sol idag! satt på balkongen och njöt i fulla drag en stund på lunchen    

• PW58
    Paradise skrev 2012-04-23 21:40:46 följande:
    Aha det är ju perfa de=) Själv "måste" jag sätta mig där vissa dagar för att inte göra andra saker som städa åsånt hehe
    Jag läser på tre denna termin Miun Lnu och Bth
    Äntligen kom lite sol idag! satt på balkongen och njöt i fulla drag en stund på lunchen    
    Jaaa vädret igår va ju riktigt nice;) vart ballkong häng för oss med en stund;) Oj du pluggar på flitigt du:)

Här får min man ta sonen när jag ska plugga, åh sen får jag ge mig fan på att de ska bli klart;) annars blire lätt att man gör något annat haha;)
  • Maitge

Pluggar ni båda 2... är det inte svårt med barn hemma ? känns som jag skulle aldrig hitta nån tid för det Skrattande
    Det ser ut som det ska inte regna för mycket imorron... vi är lediga från 15:00 om det passar nån?
    Vore kul att träffa Maddis25 också.

Vi kan ju alltid hitta en fika plats om det börjar regna :)

• Paradise
    PW58 skrev 2012-04-24 10:42:27 följande:
    Jaaa vädret igår va ju riktigt nice;) vart ballkong häng för oss med en stund;) Oj du pluggar på flitigt du:)

Här får min man ta sonen när jag ska plugga, åh sen får jag ge mig fan på att de ska bli klart;) annars blire lätt att man gör något annat haha;)
    Japp det gäller att vara effektiv hehe fast jag har ju iförsig barnen på dagis och en går skola så har gått om tid att plugga =)

Perfa han ställer upp=P ja det är ju så, idag blir det bibblan om en stund, har städat lite nu på morgonen kunde inte låta bli ;)

Svar på tråden Kumla