• PW58

Kumla

Flyttar till Kumla 1 April  och undrar om de är några småbarns föräldrar som har nå tips på vad man kan hitta på med sin då 9 månaders son?

Känner ju inga människor där så allt är ju helt nytt för mig.

• Svar på tråden Kumla
  • Paradise

Vi tog en promenad i morse så går förbi västra lekparken påväg hem idag runt 15.30 så för oss passar det en stund idag=)

• PW58

Jaa jag tycker helt klart vi får boka in någon dag och ses;) gå till Västra lekparken och kanske ta nån fika;)

De är ganska tufft med liten samtidigt som man pluggar, och nu när man ska ha en till, då man mår typ illa hela tiden är de inte heller så kul, men är bara att bita ihop, har inte så långt kvar:)

• Maitge
    Paradise skrev 2012-04-25 09:45:41 följande:
    Vi tog en promenad i morse så går förbi västra lekparken påväg hem idag runt 15.30 så för oss passar det en stund idag=)

Vad kul! Då ska vi vara där vid 15:30 :)
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-25 12:17:58 följande:
    Jaa jag tycker helt klart vi får boka in någon dag och ses;) gå till Västra lekparken och kanske ta nån fika;)

De är ganska tufft med liten samtidigt som man pluggar, och nu när man ska ha en till, då man mår typ illa hela tiden är de inte heller så kul, men är bara att bita ihop, har inte så långt kvar
    Ja=) Vi ska dit igen idag, men säg till vilken dag som passar dig åsså, ja det kan man göra, antingen ta med en picninckkorg om det är fint väder, eller gå fika någonstans=)

Ja kan tänka mig, minns jag försökte plugga med en liten förut, utan avlastning det gick inte såå bra hehe
    mm, du gör det bra! När är du beräknad?

• PW58
    Paradise skrev 2012-04-26 12:44:04 följande:
    Ja=) Vi ska dit igen idag, men säg till vilken dag som passar dig åsså, ja det kan man göra, antingen ta med en picninckkorg om det är fint väder, eller gå fika någonstans=)

Ja kan tänka mig, minns jag försökte plugga med en liten förut, utan avlastning det gick inte såå bra hehe
    mm, du gör det bra! När är du beräknad?

Jag kan vilken dag som helst;) bara jag får veta typ dagen innan så;)

Tack så mycket:) Enligt senaste mens är de beräknat 29e november men enligt vul så i mitten på december någongång,  så är ju ganska färskt än, fast man fick reda på de för typ 5 veckor sen haha
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-26 14:31:46 följande:
    Jag kan vilken dag som helst;) bara jag får veta typ dagen innan så;)

Tack så mycket:) Enligt senaste mens är de beräknat 29e november men enligt vul så i mitten på december någongång,  så är ju ganska färskt än, fast man fick reda på de för typ 5 veckor sen haha

vad sägs om att få veta två dagar innan då;) verkar fint väder i helgen såg jag på klart.se kan du på söndag?=)

Jaha grattis! =) förstår du har illamående då, tyckte det var den värsta delen av graviditeten men efter 12 veckan brukar de avta oftast

• PW58
    Paradise skrev 2012-04-27 07:30:02 följande:
    vad sägs om att få veta två dagar innan då;) verkar fint väder i helgen såg jag på klart.se kan du på söndag?=)

Jaha grattis! =) förstår du har illamående då, tyckte det var den värsta delen av graviditeten men efter 12 veckan brukar de avta oftast

Åhh då ska jag upp till Fagersta på Dop, blir borta tills Tisdag, men när som efter de:)
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-27 10:18:09 följande:
    Åhh då ska jag upp till Fagersta på Dop, blir borta tills Tisdag, men när som efter de:)
    Attans oxå hehe
    Sikta in på det då=) jag kan efter 15.30 till veckan och på helgen kan jag lite närsom, förutom på lördag förmiddag 

• PW58
    Paradise skrev 2012-04-28 09:18:33 följande:
    Attans oxå hehe
    Sikta in på det då=) jag kan efter 15.30 till veckan och på helgen kan jag lite närsom, förutom på lördag förmiddag 

Oki;) ja vilken dag som helst förutom söndag,måndag och tisdag funkar för mig;)
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-28 09:42:28 följande:
    Oki;) ja vilken dag som helst förutom söndag,måndag och tisdag funkar för mig;)

Kikade på vädret igen ;) hehe verkar bli jättefint både tis-tors, sikta in på onsdag kanske? =)
Svar på tråden Kumla