• PW58

Kumla

Flyttar till Kumla 1 April  och undrar om de är några småbarns föräldrar som har nå tips på vad man kan hitta på med sin då 9 månaders son?

Känner ju inga människor där så allt är ju helt nytt för mig.

• Svar på tråden Kumla
  • PW58
    Paradise skrev 2012-04-28 09:49:37 följande:
    Kikade på vädret igen ;) hehe verkar bli jättefint både tis-tors, sikta in på onsdag kanske? =)
    Hela familjen låg sjuka hela veckan så har tyvärr inte vart inne något. men i veckan som kommer nu kanske?=)
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-05-05 23:45:35 följande:
    Hela familjen låg sjuka hela veckan så har tyvärr inte vart inne något. men i veckan som kommer nu kanske?=)

Ajdå!

Ja i veckan funkar de, pluggar fram till tretiden efter det någon dag går finfint eller på helgen=) vilken dag tycker du? 
  • PW58
    Paradise skrev 2012-05-06 07:54:08 följande:
    Ajdå!

Ja i veckan funkar de, pluggar fram till tretiden efter det någon dag går finfint eller på helgen=) vilken dag tycker du? 
    Helgen kan jag inte, då är de ytterligare ett dop jag ska på;) men i morrn eller torsdag??
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-05-08 09:28:09 följande:
    Helgen kan jag inte, då är de ytterligare ett dop jag ska på;) men i morrn eller torsdag??

Ojoj här döpes dom på löpande band;P

Imorgon ska jag lämna bilen på service och hämta den senare samma dag, men torsdag funkar=) 
  • PW58
    Paradise skrev 2012-05-08 09:48:57 följande:
    Ojoj här döpes dom på löpande band;P

Imorgon ska jag lämna bilen på service och hämta den senare samma dag, men torsdag funkar=) 

Då kör vi på Torsdag;) typ 15:30 här på gården? så kan vi gå till den andra lekparken;)

Jaa dem gör ju de;) sist va de en av mina närmaste vänners unge som döptes och nu är de min mans brors unge;)

• Paradise
    PW58 skrev 2012-05-08 11:16:10 följande:

Då kör vi på Torsdag;) typ 15:30 här på gården? så kan vi gå till den andra lekparken;)

Jaa dem gör ju de;) sist va de en av mina närmaste vänners unge som döptes och nu är de min mans brors unge;)

Yes, kör på de! och 15.30 blir bara bra, då ses vi på gården på torsdag då=)
  • PW58
    Paradise skrev 2012-05-08 13:17:38 följande:
    Yes, kör på de! och 15.30 blir bara bra, då ses vi på gården på torsdag då=)
    De låter kanon;) får bara hoppas de är okey väder då;)
  • PW58

Får nog tyvärr skjuta på lekparken:( trodde jag skulle bli klar med mina uppgifter igår men neejdå, tydligen så har allt bestämt sig för att krångla, så blir nog inte klar i helgen ens:( kanske kan ta de i början på nästa vecka?=)

• Paradise
    PW58 skrev 2012-05-10 09:31:47 följande:
    Får nog tyvärr skjuta på lekparken:( trodde jag skulle bli klar med mina uppgifter igår men neejdå, tydligen så har allt bestämt sig för att krångla, så blir nog inte klar i helgen ens:( kanske kan ta de i början på nästa vecka?=)
    Aha på så vis, du får jobba på med studierna då, nästa vecka funkar det med=) kan höras lite närmare kanske? =)
  • PW58
    Paradise skrev 2012-05-10 13:18:10 följande:
    Aha på så vis, du får jobba på med studierna då, nästa vecka funkar det med=) kan höras lite närmare kanske? =)
    Ja de kan vi göra:)  är bara en bok som ska läsas ut och skrivas recention på (Inte ens hunnit börja med boken) sen är man klar för veckan tack och looov
Svar på tråden Kumla