• PW58

Kumla

Flyttar till Kumla 1 April  och undrar om de är några småbarns föräldrar som har nå tips på vad man kan hitta på med sin då 9 månaders son?

Känner ju inga människor där så allt är ju helt nytt för mig.

• Svar på tråden Kumla
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-05-10 13:47:00 följande:
    Ja de kan vi göra:)  är bara en bok som ska läsas ut och skrivas recention på (Inte ens hunnit börja med boken) sen är man klar för veckan tack och looov

Skönt när det är klart=) Håller själv på med en rapport, men har hunnit det jag tänkte för dagen så ska jag göra sista på den imorgon, sen är det bara att skicka in yey =)
  • PW58
    Paradise skrev 2012-05-10 14:17:26 följande:
    Skönt när det är klart=) Håller själv på med en rapport, men har hunnit det jag tänkte för dagen så ska jag göra sista på den imorgon, sen är det bara att skicka in yey =)
    Åh vad skönt! Jag skulle igentligen göra upp en plan för att få mina studier att flyta på utan att behöva stressa faktiskt. Men får se hur de går med de haha:)
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-05-10 14:20:04 följande:
    Åh vad skönt! Jag skulle igentligen göra upp en plan för att få mina studier att flyta på utan att behöva stressa faktiskt. Men får se hur de går med de haha:)

Ja planer är ju alltid bra fast när man har småbarn gäller det att ha plan b och C med ibland ;) hehe
    Nu är jag äntligen klar me rapporten! nu ska vi iväg o handla lite inför fredagsmys åsånt=)

• PW58
    Paradise skrev 2012-05-11 12:02:14 följande:
    Ja planer är ju alltid bra fast när man har småbarn gäller det att ha plan b och C med ibland ;) hehe
    Nu är jag äntligen klar me rapporten! nu ska vi iväg o handla lite inför fredagsmys åsånt=)

Behöver nog D och E med haha
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-05-11 13:24:26 följande:
     Behöver nog D och E med haha

haha de kan vara bra de med ;P
  • IC76
    PW58 skrev 2012-02-24 12:52:57 följande:
    Flyttar till Kumla 1 April  och undrar om de är några småbarns föräldrar som har nå tips på vad man kan hitta på med sin då 9 månaders son?

Känner ju inga människor där så allt är ju helt nytt för mig.

Hej!
    Vill ni ha nya vänner så finns ju vi
    Mamma till A, A, A och V.
  • IC76

Just nu bor vi i Högkvarteret men så fort vårt hus blir klar flyttar vi igen till Smedstorp.

• PW58
    IC76 skrev 2012-05-31 09:15:08 följande:
    Just nu bor vi i Högkvarteret men så fort vårt hus blir klar flyttar vi igen till Smedstorp.
    De är väll dem där husen byggda 08 som ligger ovanför vårdcentralen va?=)
  • IC76
    PW58 skrev 2012-05-31 09:30:00 följande:
    De är väll dem där husen byggda 08 som ligger ovanför vårdcentralen va?=)

Jepp
  • PW58
    IC76 skrev 2012-05-31 09:34:59 följande:
    Jepp
    vi fick erbjudande om lägenhet där:) men tog denna i stället:)

bygger ni nytt eller håller ni på att renovera?
Svar på tråden Kumla