• PW58

Kumla

Flyttar till Kumla 1 April  och undrar om de är några småbarns föräldrar som har nå tips på vad man kan hitta på med sin då 9 månaders son?

Känner ju inga människor där så allt är ju helt nytt för mig.

• Svar på tråden Kumla
  • PW58
    Paradise skrev 2012-04-12 17:34:47 följande:
    Då kanske vi är grannar=)  vi flyttade in får nån vecka sen på Östra Drottninggatan rätt nybyggda hyreshus

Jag är oxå inflyttad 
    Ja de kanske vi är;) va de ni som flyttade in i 3an på bottenvåningen i 13? ;)
  • PW58
    jaghetersophia skrev 2012-04-12 16:10:20 följande:
    Aha, ja jag var ju sjukskriven nästan hela graviditeten både förra gången och denna så jag hade inte klarat mig utan hjälp. Maken måste ju vabba för jag kan inte klä på mig själv eller ta mig upp ut sängen utan hjälp och ännu mindre ta hand om och lyfta barnen så jag hade inte mycket till val.
    Stackare:( tur att de kommer nå gott utav de;)
  • PW58
    PW58 skrev 2012-04-13 11:50:01 följande:
    Ja de kanske vi är;) va de ni som flyttade in i 3an på bottenvåningen i 13? ;)
    Kom ju på att de kan de ju inte va;)  va bara ett par som flyttade in där;) Vilket flyttade ni in i?=)
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-13 11:54:31 följande:
    Kom ju på att de kan de ju inte va;)  va bara ett par som flyttade in där;) Vilket flyttade ni in i?=)

Du fick svar på de i mailet istället

Vi kanske har gått om varandra utan att veta om det då=P
  • PW58
    Paradise skrev 2012-04-13 12:24:16 följande:
    Du fick svar på de i mailet istället

Vi kanske har gått om varandra utan att veta om det då=P
    Risken är ju faktiskt ganska stor att vi gjort de;)
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-13 12:40:08 följande:
    Risken är ju faktiskt ganska stor att vi gjort de;)

Haha ja verkligen! Vilken slump asså, får sikta in på en träff vid lekparken på gården tycker jag=)
  • PW58
    Paradise skrev 2012-04-13 12:46:40 följande:
    Haha ja verkligen! Vilken slump asså, får sikta in på en träff vid lekparken på gården tycker jag=)
    De tycker jag verkligen vi får göra:) lite halvdåligt att de inte finns nån vanlig bebis gunga på gården:/
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-13 13:08:42 följande:
    De tycker jag verkligen vi får göra:) lite halvdåligt att de inte finns nån vanlig bebis gunga på gården:/

nee de finns inte så mkt på denna gården, man kan annars träffas på gården o gå till västra lekparken kanske?=)
  • Maitge

Hej hej
    Bor inte så långt bort heller, skulle gärna träffa nån gång i lekparken med 4 årigen och 6 mån bebisen :)

• Paradise
    Maitge skrev 2012-04-14 12:47:05 följande:
    Hej hej
    Bor inte så långt bort heller, skulle gärna träffa nån gång i lekparken med 4 årigen och 6 mån bebisen :)

Ja det vore roligt =) När kan du åsså?
Svar på tråden Kumla