• PW58

Kumla

Flyttar till Kumla 1 April  och undrar om de är några småbarns föräldrar som har nå tips på vad man kan hitta på med sin då 9 månaders son?

Känner ju inga människor där så allt är ju helt nytt för mig.

• Svar på tråden Kumla
  • Maitge
    Paradise skrev 2012-04-15 18:20:14 följande:
    Ja det vore roligt =) När kan du åsså?
    Onsdag, torsdag efter 15:00 är vi lediga, eller fredag när som helst ! Bara säg nån tid som passar dig så kommer vi till Östra Drottninggatan gården :)
  • PW58
    Paradise skrev 2012-04-18 16:38:09 följande:

Yes! Får hoppas på lite fint väder någon dag då =)

Ja verkligen! Nu har de ju bara vart soffväder tyvärr.
  • Maddis25

Hej tjejer! Hoppas ni trivs i Kumla. Jag och min sambo flyttade till Kumla den 1 April. Har ännu inga barn, hoppas snart på ett plus.

• PW58
    Maddis25 skrev 2012-04-22 12:26:35 följande:
    Hej tjejer! Hoppas ni trivs i Kumla. Jag och min sambo flyttade till Kumla den 1 April. Har ännu inga barn, hoppas snart på ett plus.
    Hej men va kul:) Vart i Kumla hamnade ni?=) Vi får hålla alla tummar att de snart blir ett plus för er:)
  • Maddis25
    PW58 skrev 2012-04-22 14:21:19 följande:
    Hej men va kul:) Vart i Kumla hamnade ni?=) Vi får hålla alla tummar att de snart blir ett plus för er:)

Vi bor inte så långt ifrån Ica Maxi. Tycker det är lugnt och skönt här men svårt att lära känna nytt folk då jag inte jobbar i Kumla.
  • PW58
    Maddis25 skrev 2012-04-22 15:20:06 följande:
    Vi bor inte så långt ifrån Ica Maxi. Tycker det är lugnt och skönt här men svårt att lära känna nytt folk då jag inte jobbar i Kumla.
    Men härligt:) vi bor inte heller allt för långt ifrån Ica maxi, tror de är 650 meter om jag minns rätt:)

Känner inte nån jag heller, då jag inte är från dessa trakter.

Jobbar du i Örebro eller?
  • Maddis25
    PW58 skrev 2012-04-22 15:49:50 följande:
    Men härligt:) vi bor inte heller allt för långt ifrån Ica maxi, tror de är 650 meter om jag minns rätt:) Känner inte nån jag heller, då jag inte är från dessa trakter. Jobbar du i Örebro eller?

Ok, om du har lust någon dag kanske vi kan ta en fika eller något? Jag kommer att börja jobba i Örebro den 4 Maj :) Är du mammaledig?
  • PW58
    Maddis25 skrev 2012-04-22 17:01:50 följande:
    Ok, om du har lust någon dag kanske vi kan ta en fika eller något? Jag kommer att börja jobba i Örebro den 4 Maj :) Är du mammaledig?
    Ja de vore jätte trevligt att komma ut lite:) Ajjemen jag är mammaledig och pluggar ju distans hemifrån, så är ju typ bara hemma:)
Svar på tråden Kumla