Nasrin skrev 2012-02-25 20:46:51 följande:
Okej, eftersom du inte kan svara på vad du får ut av detta så antar jag att du inte får något av det alls, ingenting blir bättre för dig och ingenting blir sämre... Du sitter i din ensamhet, laddar ner filer och raderar dem o sen för att känna dig duktig skriver du ner det på familjeliv... Jag vill inte verka trist men det är rätt patetiskt, det förstår du va? Liiite för mycket fritid tror jag du har
I vilket fall, du kan bränna hur många papper du vill, även böcker eller radera filer men det är inte Allahs ord du bränner, de finns för alltid kvar i våra hjärtan, det kan du aldrig få bort
Jag kanske uttrycker mig otydligt.
Poängen är att de som vill förbjuda mig att förstöra koranen/bibeln/eddan blir medvetna om att jag tänker göra det ändå.
Personligen ser jag inte någon skillnad mellan att radera en fil och att kasta bort en inbunden pappersbunt
(den ena är tryckt på cellulosa, i övrigt är de identiska)
Tyvärr äger jag ingen koran och de biblar jag har i min ägo är jag för rädd om för att vilja bränna (dessutom verkar kristna inte lika ofta vilja bestraffa de som bryter mot deras religiösa regler)