LnH skrev 2012-07-04 08:56:26 följande:
Hmmm och kunde jag hålla mig från att testa, nej då..denna gång så blev testet annorlunda. SUCK. Först så var det ett positivt streck (inte alls lika starkt som igår) och när 2 min hade gått så var det väldigt svagt och brett plus, men efter 4-5 min så försvann det mer eller mindre, dvs i vissa vinklar kunde man ana att det eventuellt var ngt. Dock hade jag bara hållt mig i 2 timmar denna morgon, och igår så hade det gått 4 timmar men ändå. Är nog bara att inse att CB inte alls är att lita på ifall man inte får ett jätte tydligt plus som stannar kvar, ska nog inte testa så tidigt med dem heller utan vänta tills man är 1 dag innan mens eller samma dag man ska ha mens.
Nu ska jag inte gå förbi ett apotek förrens nästa vecka har jag lovat mig själv så att jag inte köper flera tester som ger konstiga resultat och ger mig huvudbry :) och nästa vecka har jag semester och har inte mensen kommit på onsdag så tar jag ett test då ifall jag kan hålla mig vill säga :)
Och nu sitter jag och längtar till augusti...då ska jag göra mitt sista FET på Sophia hemmet. Hoppas det tar sig då! Annars lär jag ju få vänta i år och dag innan jag får komma till Huddinge. Har inte hört ngt från dem mer än det brev jag fick i februari. Känns som om jag kommer att bli gamal innan jag får tid där :)
Csillag: hur går det för dig? Går allt bra?
Jazmine: så glad för ditt plus!! det bevisar att det också kanske finns hopp för mig med :)
Mandelmumsa. jag vågar inte tro ngt, har innan fått blå streck av varierande stryrka från CB test, där man inte vet hur man ska tolka resultatet, och sen har det inte varit ngt. När jag väl har plussat med dessa test har det varit så starkt att det inte finns ngn undran. Men tycker inte att de ska ge ett tunt blått plus ifall man inte är gravid eller att det är ett plus i kanske 4 minuter som sedan försvinner.
Hej gumman.
Tråkigt de inte ger bra resultat,mn jag tycker inte du ska ge upp.
Jag höll ju på så i 2 veckor, ena dagen gravid,andra dagen inte gravid.Morronurin negativt mn middags urin positivt.
Dom testerna som inte gav utslag va dom du tar nu.
Dom enda som gav utslag va CB Digitala.
Så ge inte upp än!!!
Här går de framåt.Dagarna går o än så länge har jag inte blött en enda gång denna veckan

Bara att hoppas de fortsätter så.
Tycker de e märkligt att du inte hört nånting från Huddinge.Hade jag vari dej så hade jag ringt dom direkt efter semestern (Om du inte redan e gravid) o frågat när dom tänkt höra av sej.
Bättre att pressa dom lite!!