• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • Tant Groda

Jag jobbar själv i vården och vet hur mycket tid som går åt till telefonen som man hade kunnat använda till "viktiga" saker. Menar absolut inte att man aldrig ska ringa men i dessa fall, när man får svar så tycker jag att man ska försöka hålla ut.

• enäggs81

TantGroda: jag ringde inte;) jobbar själv inom vården

• Fidelis ad urnam
    enäggs81 skrev 2012-10-26 17:16:27 följande:
    är nu ruvare;) 2 till frys!

Grattis! Håller tummarna för alla som ruvar just nu
  • enäggs81

Ja nu ska vi alla plussa!!!+++++**

• enäggs81

Är bara så less på att ha ont i buken. suck... tarmarna verkar vara svullna. äggstockarna är ömma. Lägger man minsta lilla fis rycker man till i hela kroppen pga smärtan överallt. Idag ont i bukhinnan. Tror det beror på alla värktabletter. Vill bara känna mig normal. För att ha ont pallar jag inte mera. Buken är som en ballong. reser jag mig ur sittande gör hela magen ont. Blir deprimerad faktiskt ....:(

• Tant Groda

Enäggs: har du så ont? Jag är bara öm och det drar lite. Det är visserligen inte helt skönt att resa sig upp, men långt ifrån det du beskriver. Blir det inte bättre tycker jag att du ska ringa och prata med dem.

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012