• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • enäggs81

Csillag: men din stackare. Precis som man inte har nog med sin egen oro! Förstår att du är trött med det Hb värdet. Gud vad gott med glass! Blev jag sugen. Jag blev orolig att du hade fött! Själv fick jag precis reda på att 4 av mina ägg är befruktade. Hade ÄP igår. Hoppas det är 4 imorgon också! Och att någon kan gå till frysen..... Fick ju ut 11 ägg. 8 var mogna. Så 50% blev befruktade

• Snölängtan

Csillag: Jag kan bara skicka dig en jätteKRAAAAAAM, Som sagt, tror endel att man lägger energi, tid och pengar under flera år på något so man sedan inte tänker försöka vårda på bästa sätt?!? Fattar de inte att du mår dålugt ändå och behöver allt utom negativitet.... Fy viken trist attityd från den Dr.

• Tant Groda

Csillag: kram

Nu är jag ruvare. Hoppas att det lilla embryot vill vara kvar hos oss nu.

• enäggs81

Tant Groda: fick du något till frysen? Härligt att vara ruvare!;)

• Tant Groda

Enäggs: om det blir något till frysen vet vi inte riktigt än, de ska odla det till söndag och sen ev frysa. Kommer vara lååååånga dagar nu till testdag! Nervös är jag redan.

• Fidelis ad urnam

Jag har nu gjort mitt vul, 7 stora äggblåsor. Lämnade blodprov och ska i eftermiddag få veta när jag ska ta sista sprutan

• enäggs81

Tantgroda: sa dom något om kvalitén på det ägget du fick?;)

• Tant Groda

Enäggs: nä de sa inget om kvaliteten på ägget jag fick idag mer än att det såg fint ut. Det andra skulle de odla några dagar till

• Fidelis ad urnam

Jag måste köra på 225 dosen under helgen och ska göra en till koll på måndag med VUL och blodprov. Så äggplock blir troligtvis på torsdag eller fredag nästa vecka. 
    Segt.... 

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012