• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • nevermind
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 13:03:23 följande:
    Vi försöker ha sex minst var tredje dag., helt perfekt för spermaproduktionen, nu var vi i en liten svacka och istället för att komma igång igen med mig så kollar han på gangbangs med tjejer som får kuken i munnen så de inte kan andas, plus samtidigt påtryckt i röven av en annan kille. Det är sjukt

Är det sjukt?? Är det religiös och femtio plus eller???

Hoppas han inser hur knäpp du är och flyttar. 
  • Anonym (dumt)

Jag skulle nog oxå kasta sönder datorn om jag var du.

• Lithea

Hahah fy fan.. Jag hade också tagit datorn och kastat på golvet ^^

• Anonym (Tagga ner)
    Anonym skrev 2012-03-09 16:07:48 följande:
    Tycker synd om ts ingen tänker på henne. Hon vill ha barn det är hennes högsta önskan! Och då få reda på att mannen inte är lika fertil som hon, är ju jätte jobbigt för ts oxå! Hon är ju den som får genomgå ivf för att hemmes kille ens ska kunna bli pappa, hon får ta hormoner och göra sitt yttersta för att det ska funka. Och så sätter sig han mitt inatten och runkar till porr??!! Vart fan är hans tacksamhet?? Allt du får ställa upp på för att få barn och han bara dissar dig? Wtf??
    Hur tror du det känns för sambon då som bär skulden för det hela?? Tror du det är lätt för honom att behöva ha sex med henne efter ett schema och ha som enda syfte att göra henne gravid? Snacka om att bli stressad..Vad fasen ska han vara tacksam för?? Att hon slänger laptopen i golvet för att han gör något så naturligt som runkar??
  • Tobas

Ja, bara idioter som skriver såna här trådar. Hade jag varit din man, hade jag dragit fort som fan och dessutom polisanmält dig för åverkan på egendom.

• Anonym (dumt)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-09 16:59:00 följande:
    Hur tror du det känns för sambon då som bär skulden för det hela?? Tror du det är lätt för honom att behöva ha sex med henne efter ett schema och ha som enda syfte att göra henne gravid? Snacka om att bli stressad..Vad fasen ska han vara tacksam för?? Att hon slänger laptopen i golvet för att han gör något så naturligt som runkar??

Om det blir att syftet bara är att bli gravid så är det nog inte så kul, men annars tycker jag att det var väldigt dumt gjort, hon vill ju ha sex och själv kan jag inte förstå hur man kan tillfredställa sej själv i den situationen. Är de ovänner just då eller att han mår dåligt är det ju en sak.. Då måste hon ju stödja honnom och absolut inte klanka ner på honom. Sen så är jag tjej så jag har absolut ingen "förståelse" för hur man kan vilja onanera istället för att få riktigt sex..
  • Cersei
    Anonym skrev 2012-03-09 12:43:12 följande:
    Låter som din man ts lider av Impulskontrollstörningar ,,. I vissa fall tenderar svårigheterna att likna tvångsmässigt beteendemönster.

Vid dessa störningar får personen en "kick" och lättnadskänsla av att ge vika för impulsen, och störningen är ett uttryck för impulsitivitet .tvångsyndrom, ger till skillnad från impulskontrollstörningar inte dessa känslomässiga effekter.

Han borde lära sig händerna på täcket. 
    Jäkla hobbypsykolog :P
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-09 17:06:20 följande:
    Om det blir att syftet bara är att bli gravid så är det nog inte så kul, men annars tycker jag att det var väldigt dumt gjort, hon vill ju ha sex och själv kan jag inte förstå hur man kan tillfredställa sej själv i den situationen. Är de ovänner just då eller att han mår dåligt är det ju en sak.. Då måste hon ju stödja honnom och absolut inte klanka ner på honom. Sen så är jag tjej så jag har absolut ingen "förståelse" för hur man kan vilja onanera istället för att få riktigt sex..
    Jag är också tjej och jag har all förståelse för sambon i det här fallet. Kan inte vara speciellt upphetsande att veta att hon för det första lägger all skuld på honom för det här (nu beror det ju i och för sig på honom men det behöver hon ju inte låta honom veta hela tiden), för det andra att de måste ha sex efter ett schema och för det tredje låter det som att ts enbart betraktar sin sambo som en spermadonator för tillfället. Kanske inte så konstigt då att han vill lätta på trycket där enda syftet är att han ska ha det skönt och inget annat.
  • neeext

Meeeeeeen vad folk ska vara lättlurade då, usch vad tråkigt FL har blivit Död

Sandlådan next!

Nu blir jag säkert varnad också men.... Vad gör det? *ler*

• Anonym (Respektlöst)
    Sven Justus skrev 2012-03-09 13:42:02 följande:
    Vafan är det för fel på folk? Dras alla jävla efterblivna idioter till den här tråden? Eller går det inflation i trollande?
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.

Håll en trevligare ton annars kan du dra! Innan kan du utveckla vad du menar med "vad är det med folk" för det var väldigt omoget skrivet. Det man kan se är att du har svårt att se andras synsätt och har lätt att gå till personangrepp För du
Svar på tråden Idiot till fästman