• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-09 14:09:18 följande:
    Vi gillar att umgås, det är väll inget konstigt med det?, Vi är väldigt liksinnande och trivs i varandras sällskap, egentid finns det knappast tid med flera barn i hushållet. Men partner tid det har vi varje kväll  
    Ni umgås väl knappast 24/7??
  • Sven Justus
    Anonym skrev 2012-03-09 13:49:16 följande:
    men något du inte tror du kan styra över, du kunde gott ha väntat till din fru kommer hem och sen ge henne en jäkla omgång i sänghalmen men du väljer runka göra dig nöjd och så var det slut med det. Det kallar jag då inte att man har ett bra förhållande med många grundstenar, Du verkar väldigt egoistisk i din relation. du kanske är mer en "tagande" än "givande"?
    Nu förstår jag att du trollar. 
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Johan75
    Anonym skrev 2012-03-09 14:07:02 följande:
    Jag skrev första inlägget Ja, andra inlägget Nej.
    Då tar jag tillbaka hänvisningen till dig. I fortsättningen kan det dock vara en poäng att åtminstone lägga till något till sin anonyma signatur eftersom det blir väldigt svårt att följa tankegångar när man inte ser vem som skriver vad.
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-09 14:11:35 följande:
    Ni umgås väl knappast 24/7??
    Oftast, hela helgerna gör vi det iallfall. övrig tid jobbar han och jag är hemma. så vi träffas när han kommer hem från jobbet. på helgerna har vi massa projekt ihop och fixar med huset, vi har mycket att prata om och är bästa vänner, plus att vi är partners, föräldrar. så vi gillar att umgås med varandra. Inge konstigt i det.
  • Pussesnuttan

Hur har du det med biologin Ts? Spermier NYBILDAS, så det lär inte spela någon roll om han runkar eller inte.
    Hyggligt av dig att "respektera situationen".

• Anonym
    Sven Justus skrev 2012-03-09 14:11:52 följande:
    Nu förstår jag att du trollar. 
    Tror du inte riktigt förstått vad trolla innebär?

För jag talar min sanning, min åsikt, min yttrande frihet. det har alla rätt till eller misstar jag mig? Det kanske är trolla? 
  • Johan75

Hur som helst slås jag av den totala brisen av förståelse för andra människor i den här tråden. Antingen är TS dum i huvudet eller så borde hennes fästman kastas ut.

Jag har full förståelse för TS känslor ifall det nu är så att hans onanerande på något vis minkar deras chanser att få barn. Jag har även full förståelse för TS fästman som (om man läser vad TS skriver) verkar ses som en ren "babymaker" för tillfället.

Försöker man förstå varandra så kommer man med all sannolikhet att kunna komma förbi de problem som finns, men väljer man att bara fokusera på problemen så lär detta inte sluta lyckligt. Kanske finns det lärdomar för TS att göra här, något annorlunda som får hennes fästman att känna sig åtrådd. Just nu får man ju inte signalerna att deras sexliv är lustfyllt och kravlöst direkt. 

Behold, i come as a thief.
  • Sven Justus
    Anonym skrev 2012-03-09 14:17:38 följande:
    Tror du inte riktigt förstått vad trolla innebär?

För jag talar min sanning, min åsikt, min yttrande frihet. det har alla rätt till eller misstar jag mig? Det kanske är trolla? 
    Vem/vad är du? 
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Anonym
    Pussesnuttan skrev 2012-03-09 14:15:23 följande:
    Hur har du det med biologin Ts? Spermier NYBILDAS, så det lär inte spela någon roll om han runkar eller inte.
    Hyggligt av dig att "respektera situationen".
    Antalet spermier i ett ejakulat beror dels på hur många som bildas i testiklarna, men även på hur bra transporten är ut från testiklarna och hur täta uttömningar mannen haft. Ju längre stimuleringstid före utlösning, desta fler spermier. Tätare uttömningar påverkar totalantalet spermier och ejakulatets volum, men det finns inget som säger att de spermier som kommer ut skulle ha sämre förmåga att befrukta - troligare är att de färre spermierna är dugligare.

Inget man vet. så jo han kunde alltså då runkat ut det som skulle blivit deras barn om dom hade haft tur..
    nu fick hon inge sex och ingen chans till att bli gravid klart det är surt för ts.. 
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-09 14:15:07 följande:
    Oftast, hela helgerna gör vi det iallfall. övrig tid jobbar han och jag är hemma. så vi träffas när han kommer hem från jobbet. på helgerna har vi massa projekt ihop och fixar med huset, vi har mycket att prata om och är bästa vänner, plus att vi är partners, föräldrar. så vi gillar att umgås med varandra. Inge konstigt i det.
    Jag och min man gillar också att umgås med varandra, men båda onanerar ibland..ser du det som något konstigt man gör i ett förhållande alltså? Dessutom träffar vi våra resp kompisar lite då och då. Gör aldrig ni det?
Svar på tråden Idiot till fästman