• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2012-03-09 12:56:56 följande:
    nej när vi har sex går vi på bådas instinkter, ingen går på sina "egna" instinkter.
    Ok, låter som ett rätt drygt liv. Grattis till dig som lyckats hitta en likasinnad:)
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-09 12:45:14 följande:
    för vore inte sex skönt skulle man inte försöka sig. duuh...
     Du hade kunnat ha rätt i det om klittan satt inne i f***an, men den gör ju inte det...
  • Anonym (Respektlöst)
    Anonym skrev 2012-03-09 09:45:11 följande:
    Jag är emot porr men du blir arg för att han i princip håller spermierna i trim. Spermiekvaliteten blir bättre när en kille kommer regelbundet. Varje dag kanske är för mycket men ser han till att komma varannan dag så är ju det till fördel för dig!
    Vi försöker ha sex minst var tredje dag., helt perfekt för spermaproduktionen, nu var vi i en liten svacka och istället för att komma igång igen med mig så kollar han på gangbangs med tjejer som får kuken i munnen så de inte kan andas, plus samtidigt påtryckt i röven av en annan kille. Det är sjukt
  • Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-03-09 12:59:11 följande:
     Du hade kunnat ha rätt i det om klittan satt inne i f***an, men den gör ju inte det...
    nej men du kommer åt den av sex speciellt missionären som borde varit grundställningen ( doggystyle var det men människan härma väll djuren men förstod inte vi var annorlunda byggda)

iallfall missionären kommer man åt klittan i, och slidan blir i sig som nedförsbacke, vilket gör det lättare för spermierna att ta sig in djupare, och får kvinnan orgasm, så kramar slidan dom uppåt mot livmodershalsen, och sekretet som följer av orgasmen gör det lättare för  spermierna att färdas.

= lättare att bli gravid med klittan. 
  • Anonym (Respektlöst)
    Krafs skrev 2012-03-09 10:32:11 följande:
    *Facepalm*
    Galna fruntimmer.. 
    Cool effekt tycker många när man skriver "Facepalm" ofta när man inte har några argument.
  • Anonym (Respektlöst)
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 12:51:36 följande:
    Ok, det är alltså ok för dig att gå på dina instinkter men inte för TS sambo. 
    Jag förstår:) 
    Hur fan tänker du nu? 
  • Anonym (förundrad)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 13:03:23 följande:
    Vi försöker ha sex minst var tredje dag., helt perfekt för spermaproduktionen, nu var vi i en liten svacka och istället för att komma igång igen med mig så kollar han på gangbangs med tjejer som får kuken i munnen så de inte kan andas, plus samtidigt påtryckt i röven av en annan kille. Det är sjukt
    Jösses. Att ha ett så tidsstyrt sexliv skulle döda min sexlust totalt! Hur länge har ni haft ett resultatinriktat sexliv? Har ni nånsin sex utan att han kommer i dig? Sex för att det är skönt, och helt tar bort produktionsbiten...
  • hoppipannkakan
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 12:56:26 följande:
    Väldigt konstruktivt. har du nån känsla för empati? tänker du på mig överhuvudtaget
    Nej, inte i detta fallet.
    Hur konstruktiv är du själv mot din kille? Är det konstruktivt att ta sönder datorn? Är det konstruktivt att skrika åt honom? Är det konstruktivt att kalla honom äcklig?
    Du har liksom inte förtjänat så mycket empati i det här fallet.
    Anonym skrev 2012-03-09 13:04:35 följande:
    nej men du kommer åt den av sex speciellt missionären som borde varit grundställningen ( doggystyle var det men människan härma väll djuren men förstod inte vi var annorlunda byggda)

iallfall missionären kommer man åt klittan i, och slidan blir i sig som nedförsbacke, vilket gör det lättare för spermierna att ta sig in djupare, och får kvinnan orgasm, så kramar slidan dom uppåt mot livmodershalsen, och sekretet som följer av orgasmen gör det lättare för  spermierna att färdas.

= lättare att bli gravid med klittan. 
     Sicket spännande sexliv du måste ha! Och du knullar såklart bara för att bli på smällen? 
  • John C Holmes

Den killen förtjänar dig inte. Om han inte kan hålla sig borta från porren så är han fan i mig korkad, speciellt om han har en kvinna att knulla med. Låt han få titta på porr för att egga upp sig, men inte för att han skall runka till i smyg.

• Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-03-09 13:08:42 följande:
    Nej, inte i detta fallet.
    Hur konstruktiv är du själv mot din kille? Är det konstruktivt att ta sönder datorn? Är det konstruktivt att skrika åt honom? Är det konstruktivt att kalla honom äcklig?
    Du har liksom inte förtjänat så mycket empati i det här fallet.

Sicket spännande sexliv du måste ha! Och du knullar såklart bara för att bli på smällen? 
    nej har inget mål om att bli gravid för tillfället då vi redan har flera småbarn;)
Svar på tråden Idiot till fästman