• äralltupptaget

IVF Umeå

Nektar - jag har pcos , så ingen aning :) jag tog provera i samband med ivf-et , allt var planerat i minsta detalj och dag iom min man skulle till Afghanistan och jobba , vi ville hinna innan han for .

• äralltupptaget

drömmer om ett barn - ja jag har fortfarande ont i magen idag söndag, men det är lite bättre. Har tagit 1 alvedon idag , tänkte att jag skulle härda ut under dagen och sedan ta en inför natten så man iaf får sova iom att det är jobb imorgon. Håller koll på vikten och har inte gått upp/ner i vikt, så det kanske ät lilla pyret där inne som lever om!

Hur länge hade du " mensvärken" , inte hela tiden hoppas jag! :)

Ja ,. jag försöker se det positiva i det att vi iaf har en " livlina" i frysen, Skulle detta inte nu gå vägen, så kan vi sätta in ett till och klara " gratisförsöken"

OM man nu skulle bli gravid, vad är nästa steg, när får man göra ett ultraljud och se att det verkligen ÄR någon där inne ?

• äralltupptaget

Men hur får man bort vätskan ? Far den bort av sig själv ?

Nektar - vi hade insättningen på lördag och på måndag åkte han , så vi hann !!:):)

• äralltupptaget

Petto - kollade dom det genom ultaljud eller ? Och vad fick du för mediciner ?

Har iaf ringt min läkare här i luleå och hoppas jag kan få komma på kontroll , det behöver ju inte vara något men bättre att kolla upp det så man slipper oroa sig

• äralltupptaget

Hela85 , fick lite ont på kvällen då alla mediciner börjar sluta värka , dagen efter var jag öm , men jobbade och det gick bra, trots att jag har rätt fysiskt jobb :)

Grattis till 7 ägg, det är ju jättebra !!!

• äralltupptaget

jag fick ju bara 1 till frysen , om inte det klarar upptiningen , får jag göra ett nytt " färskt " försök eller måste jag betala ?

Svar på tråden IVF Umeå